Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Problem z telefonem

ROZWIĄZANE

Poziom 10, Poszukiwacz
  • 4
  • 0
  • 0

Problem z telefonem

Witam. Posiadam telefon Sony Xperia E5 od 3 dni. Dzisiaj ładowałem telefon i gdy ładowałem telefon to później nie mogłem odblokować telefonu. Uruchomiłem ponownie telefon i w pewnym momencie się zawiesił. Co robić?

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:
Konto usunięte

Nie dotyczy

Problem z telefonem

Reset do ustawien fabrycznych

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

8 ODPOW. 8
Konto usunięte

Nie dotyczy

Problem z telefonem

Reset do ustawien fabrycznych

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście


Poziom 10, Poszukiwacz
  • 4
  • 0
  • 0

Problem z telefonem

No ok, ale on przy uruchamianiu mi się zawiesił.

Konto usunięte

Nie dotyczy

Problem z telefonem

Trzeba zrobić tzw hard reset: naciśnij jednocześnie POWER oraz VOL+. Daj znać czy pomogło.


Poziom 19, Pasjonat
  • 76
  • 54
  • 1

Problem z telefonem

@karolcio761, poczekaj, nie resetuj jeszcze telefonu. Spróbuj go wyłączyć trzymając ok 10 sekund przycisk włączania/wyłączania telefonu. Następnie włącz telefon. Sprawdź czy pomoże.


Poziom 10, Poszukiwacz
  • 4
  • 0
  • 0

Problem z telefonem

Nie pomogło.

Poziom 10, Poszukiwacz
  • 4
  • 0
  • 0

Problem z telefonem

Nie, to nic nie daje.
Konto usunięte

Nie dotyczy

Problem z telefonem


Poziom 11, Recenzent
  • 2
  • 0
  • 0

Problem z telefonem

OD 3 DNI MAM PODŁĄCZONY TELEFON STAJONARNY DO MODEMU LIVEBOX 2.0 NIETSTETY NUMER JEST WCIĄZ NIEKATYWNY A PŁAĆĘ ZA TEN TELEFON OD PONAD 3 LAT.W USTAWIENIACH LIVEBOXA JEST WSZYSKO POPRAWNIE SKONFIGUROWANE ( TELEFONIA ANALOGOWA I VOIP SĄ WŁĄCZONE) POMIMO TO NUMER JEST NIEAKTYWNY A STRONA LIVEBOX WYŚWIETLA BRAK NUMERU