Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Wymiana telefonu na gwarancji

ROZWIĄZANE
Highlighted

Poziom 10, Poszukiwacz
  • 1
  • 0
  • 0

Wymiana telefonu na gwarancji

Witam,

2 miesiące temu oddałem mój telefon S5 Neo do Państwa serwisu, przez sklep stacjonarny orange. Telefon był na serwisie miesiąc, okazało się, że urządzenie nie nadaję się do naprawy i dostałem kwit z możliwością wymiany telefonu na taki sam lub inny z podobnymi parametrami... pojechałem do sklepu z tym kwitem i z chęcią wymiany na taki sam model. Jak się okazało kwit został przyjęty, a po tygodniu informacja telefoniczna, że nie ma takiego modelu na stanie i zaproponowano mi flagowca z 2014r huawei one M8...
Nie przystałem na tą propozycję, ponieważ nie jest to telefon parównywalny z S5 NEO.
Zabrałem się i pojechałem do punktu osobiście, powiedzianno mi, że sprowadzą mi idol 4 lub htc one a9, w zależności co będą mieć na stanie... Właśnie minął 2 miesiąc, bez nowego telefonu... Dosyć że idę Państu na rękę i biorę telefonu zaproponowane z trudem przez Państwa to jeszcze musze dzownić i prosić o ten telefon jak jakiś złodziej, albo biedak co dzwoni w wolnym czasie z prośba o jakąkolwiek informacje. Posiadam 5 usług z orange za które muszę płacić cały czas... Może tak przestane płacić z 2-3 miesiące, bo tak naprawdę płacę za nic... Najlepiej chciałbym s5 neo z powrotem i to jak najszybciej.

Pozdrawiam,

kontakt ze mną wyślę na priv;;//

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:
Highlighted

Poziom 40, Guru *****
  • 27577
  • 18401
  • 1217

Wymiana telefonu na gwarancji

Kilka spraw organizacyjnych:
1) tu jest miejsce dla społeczności, nawet jeśli są tu pracownicy Operatora, to nie rozwiążą Twojej indywidualnej sprawy (nawet na priv), wyślij zgłoszenie do BOK na mój Orange czy w innej formie
2) Orange nie serwisuje urządzeń, nie ma własnego serwisu jeśli chodzi o takie urządzenia
3) jeśli skorzystałeś z gwarancji, to pracownik salonu w Twoim imieniu przekazuje to do serwisu -niestety te uprawnienie jest ograniczone - to producent (gwarant) decyduje o tym jak usunie wadę
4) nie wiem czy do tej samej wady (to dowiedzieć się na miejscu w salonie lub u Rzecznika Konsumentów) możesz skorzystać z innego uprawnienia jak odpowiedzialność sprzedawcy za towar niezgodny z umową (tzw. rękojmia) - wtedy to Ty jako konsument (zakładam, że nim jesteś) decydujesz jak wada ma być usunięta
5) Orange świadczy usługi telekomunikacyjne na karcie sim, brak aparatu (urządzenia) nie powoduje przerwy w świadczeniu usług, ew. w indywidualnej sytuacji po reklamacji może uwzględnić jakieś roszczenia - ale to złóż reklamację np. przez Mój Orange

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

8 ODPOW. 8
Highlighted

Poziom 40, Guru *****
  • 27577
  • 18401
  • 1217

Wymiana telefonu na gwarancji

Kilka spraw organizacyjnych:
1) tu jest miejsce dla społeczności, nawet jeśli są tu pracownicy Operatora, to nie rozwiążą Twojej indywidualnej sprawy (nawet na priv), wyślij zgłoszenie do BOK na mój Orange czy w innej formie
2) Orange nie serwisuje urządzeń, nie ma własnego serwisu jeśli chodzi o takie urządzenia
3) jeśli skorzystałeś z gwarancji, to pracownik salonu w Twoim imieniu przekazuje to do serwisu -niestety te uprawnienie jest ograniczone - to producent (gwarant) decyduje o tym jak usunie wadę
4) nie wiem czy do tej samej wady (to dowiedzieć się na miejscu w salonie lub u Rzecznika Konsumentów) możesz skorzystać z innego uprawnienia jak odpowiedzialność sprzedawcy za towar niezgodny z umową (tzw. rękojmia) - wtedy to Ty jako konsument (zakładam, że nim jesteś) decydujesz jak wada ma być usunięta
5) Orange świadczy usługi telekomunikacyjne na karcie sim, brak aparatu (urządzenia) nie powoduje przerwy w świadczeniu usług, ew. w indywidualnej sytuacji po reklamacji może uwzględnić jakieś roszczenia - ale to złóż reklamację np. przez Mój Orange

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

Highlighted

Poziom 6, Poszukiwacz
  • 3
  • 0
  • 0

Wymiana telefonu na gwarancji

Witam

Moj telefon jest po raz 4 na gwarancji... Od momentu kiedy go kupilem mial juz usterke. Oddajac go do serwisu dwukrotnie zostal wgrany nowy system ale to nie skutkuje(HTC 626, Telefon sie zacine na stale i pomaga tylko hard reset). Za trzecim razem serwis stwierdzil , ze telefon jest w 100 % sprawny, odbierajac go w selonie pokazalem konsultantowi ze jest zupelnie inaczej. Wedlug mojej oceny sytuacji serwis nie jest w stanie poradzic sobie z usterka jaka posiada ten telefon i powinien go wymienic na nowy . Nie wiem jakie mam podjac teraz kroki ? Czy jest mi ktos w stanie cokolwiek doradzic? 

Highlighted

Poziom 40, Guru *****
  • 27577
  • 18401
  • 1217

Wymiana telefonu na gwarancji

Jeśli wada nie wyklucza skorzystania z rękojmi (odpowiedzialności za towar niezgodny z umową), to z niej skorzystaj.
Ew. rzecznik konsumenta.

A swoją drogą czy możesz przytoczyć dokumenty gwarancyjne?
Jak masz opisaną wadę?
A jak jest odp. serwisu?
Highlighted

Poziom 6, Poszukiwacz
  • 3
  • 0
  • 0

Wymiana telefonu na gwarancji

Pierwsza gwarancja : W dostarczonym urzadzeniu wgrano nowe oprogramowanie(01.10-03.10) Opis :Przy wlaczeniu aparatu, internetu, youtube - telefon sie zawiesza i nie mozna go odblokowac.

 

Druga gwarancja : W dostarczonym urzadzeniu wgrano nowe oprogramowanie(07.11-14-11) Oddajac telefon 3 raz zaznaczylem , ze wgranie nowego oprogramowania nie pomaga. Opis : Telefon zawiesza sie podczas korzystania z aplikacji i nic nie mozna zrobic. Telefon z ta sama usterka po raz drugi. poprzednio wgranie nowego oprogramowania nie pomoglo. Prosze o naprawe lub wymiane na nowe.

 

Trzecia gwarancja : podczas pobytu telefonu w serwisie zglaszana usterka nie wystapila.

Dlugotrwale testy przeprowadzane przez technikow naszego serwisu nie potwierdzily wystepowania problem.Wszystkie parametry oraz dunkcje aparatu odpowidaja wymogom producenta(29-11-05.12)Telefon nie reaguje na dotyk . po resecie dziala do momentu pierwszego zablokowania, potem zadna aplikacja nie uruchamia sie. Telefon w naprawie po raz trzeci, prosze o wymiane.

W chwili obecnej telefon jest po raz 4 w serwisie.

Opis: Telefon zawiesza sie przy uzytkowaniu aplikacji . Po zawieszeniu nie reaguje- dziala tylko na hard reset- telefon po raz kolejny w serwisie z ta sama usterka. 

 

Najbardziej irytuje mnie fakt , ze serwisant nie jest w stanie znalezc problemu .

Highlighted

Poziom 40, Guru *****
  • 27577
  • 18401
  • 1217

Wymiana telefonu na gwarancji

A jakie parametry ma Twój telefon?

Może ma mało ramu albo nie obsługuje multitaskingu?

jaki procesor?

Highlighted
Konto usunięte

Nie dotyczy
Highlighted

Poziom 6, Poszukiwacz
  • 3
  • 0
  • 0

Wymiana telefonu na gwarancji

HTC Desire 626 chyba powinien miec mozliwosc ogladania filmow na youtube,przegladania galerii ze zdjeciami , nagrywania filmow albo przegladania facebooka. Po probie uruchomienia jakiejkolwiek  z tych czynnosci z telefonem dzieje sie cos na zasadzie permamentnego laga po ktorym nic nie mozna zrobic. Zeby mozna bylo cokolwiek z nim zrobic trzeba zastosowac Hard Reset . Testujace w serwisie osoby sa przekonane , ze telefon dziala poprawnie poniewaz pewien czas po jego uruchomieniu jest wszystko ok , po okolo 5/10 min przy probie jakiejkolwiek z czynnosci wyzej telefon dostaje laga .

Highlighted
Konto usunięte

Nie dotyczy

Wymiana telefonu na gwarancji

@Youriko1991 Tylko twój telefon trafia do cudownego serwisu Regenersis gdzie oni nic nie robią.