- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Witam niedawno zarejesrowałem numer w salonie Orange i uakyniłem usługę 10gb intenetu i 1000min do wszystkich sieci.
Problem polega na tym że na owym transferze nie można wejść na naprzykład na aplikacje OLX lub Sklep Play ponieważ wyskakuję komunikat BRAK POŁĄCZENIA Z INTERNETEM.
Telefon jest skonfigurowany mogę wejść tylko na Facebooka ,Messengra i na Youtube a o przeglądaniu stron internetowych nie ma mowy ponieważ wyskakuję ten sam Komunikat co mogę w tej sytuacji zrobić ?
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
zmień punkt dostęp wpisując:
apn internet
protokół apn na ipv4.
tu jest mniej więcej opisana konfiguracja https://nasz.orange.pl/t5/Telefony-i-tablety/LG-L3-II-E-430-R%C4%99czna-konfiguracja-internetu-Orang...
#KolejnyTematZProblemamiPoIpv6#
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
zmień punkt dostęp wpisując:
apn internet
protokół apn na ipv4.
tu jest mniej więcej opisana konfiguracja https://nasz.orange.pl/t5/Telefony-i-tablety/LG-L3-II-E-430-R%C4%99czna-konfiguracja-internetu-Orang...
#KolejnyTematZProblemamiPoIpv6#
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś