Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Nie słychać mnie przez pierwszych kilka sekund - iPhone 11


Poziom 6, Poszukiwacz
  • 1
  • 1
  • 0

Nie słychać mnie przez pierwszych kilka sekund - iPhone 11

Witam,

Od kilku dni używam iPhone 11 i mam nowy numer. Niestety, podczas rozmowy telefonicznej, rozmówca nie słyszy mojego pierwszego „halo”, tylko dopiero po 2-3 sekundach słyszy cokolwiek, mimo że rozmowa już trwa. Nie wiem czym jest to spowodowane, ale mam nadzieję, że nie jest to wina telefonu. Wie ktoś co na to zaradzić? Byłabym wdzięczna za pomoc.

5 ODPOW. 5

Poziom 29, Specjalista
  • 5871
  • 9131
  • 69

Nie słychać mnie przez pierwszych kilka sekund - iPhone 11

@Mayfuyu  Witam, może być winna telefonu, ale nie musi, może też być winna sieć sekundowe opóźnienie można to sprawdzić na innym telefonie czy jest taki problem, jak nie to wina telefonu wtedy możesz na gwarancję zgłosić.


Poziom 36, Guru *
  • 2299
  • 5272
  • 161

Nie słychać mnie przez pierwszych kilka sekund - iPhone 11

@Mayfuyu uzytkownicy maja podobne problemy do Twojego

https://myapple.pl/forums/topic/341531-zniekszta%C5%82cone-rozmowy-iphone-11-pro-max/

Moze wiec to byc jakis problem z telefonem. Mimo wszystko warto sprawdzic z inna karta SIM czy problem wystepuje. Jesli tak to telefon do serwisu.


Poziom 20, Pasjonat
  • 136
  • 273
  • 2

Nie słychać mnie przez pierwszych kilka sekund - iPhone 11

Mam dokładnie to samo we Flexie, iPhone 11. Co ciekawe - według obsługi wszystko jest w jak najlepszym porządku. Złożyłem reklamacje...


Poziom 18, Komentator
  • 15
  • 14
  • 1

Nie słychać mnie przez pierwszych kilka sekund - iPhone 11

@Mayfuyu zaktualizuj oprogramowanie telefonu. Korzystasz ze zwykłej karty sim, czy e-SIM? Napisz też, czy korzystasz ze standardowych połączeń, czy WiFi Calling


Poziom 37, Guru **
  • 9606
  • 15450
  • 305

Nie słychać mnie przez pierwszych kilka sekund - iPhone 11

@Mayfuyu z jakiej oferty korzystasz? Jeśli z FLEX i używasz drugiej karty SIM, to faktycznie jest taki problem. W mojej rodzinie mamy trzy konta FLEX i tylko na jednym koncie jest taki problem. Wymieniłem karty SIM, zgłosiłem reklamację i nic nie pomogło. Najczęściej taką sytuacja występuje w godzinach porannych. Czasami ten problem ustępuje, czasami trwa cały dzień. Jak drugą kartę SIM FLEX wyjmę z urządzenia, to problem nie występuje.