- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Witam.
We wtorek otrzyałem iPhone z serwisu został on wymieniony na nowy co za tym idzie wgrałem kopie zapasową ale urządzenia blutooth wraz z kopią nie przenieniosły się więc postanowiłem zresetować zegarek i wgrać kopie aby dodać go lity i tu pojawił się problem ponieważ jak podczas wgrywania kopi tak i po zakończeniu mam informację "Na Apple Watch nie można włączyć sieci komórkowej dla konta Orange. Aby uzyskać więcej informacji, skontaktuj się z Orange". Z czatu gdzie wmawiano mi że mam uszkodzony zegarek a potem telefon zostałem odesłany do salonu a tam poinformowano mnie że prawdopodobnie to wina na zapleczu Orange ponieważ wiele podobnych przypadków miała miejsce w ciągu ostatniego miesiąca. Pewności przedstawiciel w salonie nie miał dlatego też kieruje zapytanie tutaj mam nadzieje że ktoś oriętuje się co się dzieje lub jak rozwiązać ten problem ewentualnie kiedy usuga będzie aktywna jeśli to wina po stronie Orange ?
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@BlackDragon poczytaj tutaj
https://nasz.orange.pl/t5/Dekodery-i-inne/Apple-Watch-a-eSIM-prepaid/td-p/145987
https://nasz.orange.pl/t5/Telefony-i-tablety/Ekstra-e-sim/td-p/218439
Wiec nie jest tu winny Twoj telefon ani zegarek. Musisz skontaktowac sie z kims kompetentnym https://www.orange.pl/view/kontakt a najlepiej zrob zgloszenie techniczne i niech dzialaja.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@BlackDragon poczytaj tutaj
https://nasz.orange.pl/t5/Dekodery-i-inne/Apple-Watch-a-eSIM-prepaid/td-p/145987
https://nasz.orange.pl/t5/Telefony-i-tablety/Ekstra-e-sim/td-p/218439
Wiec nie jest tu winny Twoj telefon ani zegarek. Musisz skontaktowac sie z kims kompetentnym https://www.orange.pl/view/kontakt a najlepiej zrob zgloszenie techniczne i niech dzialaja.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Apple Watch i konfiguracja sieci na szaro
Bardzo dziękuję za szybką i jasną odpowiedź. Udało mi się sprawę rozwiązać. Z informacji które uzyskałem w trakcie rozmowy problem dotyczy dezaktywowanej usługi na moim koncie która powodowała blokadę dodania karty na zegarku. Zostałem także poinformowany że nie ma żadnej innej możliwości rozwiązania tego problemu niż kontakt z działem technicznym który ma wgląd do pełni ustawień konta klienta. Mam nadzieje że to pomoże innym z podobną sytuacją.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś