- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Witam
Od dłuższego czasu (co najmniej początku zeszłego tygodnia) nie jestem w stanie sprawdzić statusu rat żadnego urządzenia. Na dedykowanej do tego stronie - https://www.orange.pl/zobacz/weryfikacja-imei otrzymuje komunikat
"Ups..coś poszło nie tak.", niezależnie od podanego IMEI, czy maila.
Po rozmowie z konsultantem na czacie również nic się nie dowiedziałem, poza tym, że on także ma z tym problem.
Czy jest jakakolwiek inna możliwość sprawdzenia obciążeń na urządzeniu z Orange, albo znana jest data naprawy tego problemu?
Jest to dla mnie w tej chwili duży problem, chce kupić telefon, a nie mogę zweryfikować czy jego zakup jest bezpieczny. Trochę już paliwa i czasu straciłem na obejrzenie kilku urządzeń które musiałem odrzucić, bo ich oprogramowanie i dokumentacja wskazywały że mogą być kupione w Orange.
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@Radziu196 podobno problem jest znany w dziale technicznym i pracują nad uruchomieniem możliwości sprawdzania numeru IMEI przez stronę:
https://www.orange.pl/zobacz/weryfikacja-imei
Nie ma podanej informacji o czasie rozwiązania problemu ze stroną. Zresztą konsultanci podają sprzeczne informacje, bo jeden twierdzi, że sprawą zajęli się technicy, drugi nawet nie raczył sprawdzić problemu ze stroną, sugerując, że w weekend były prace serwisowe na stronie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nie mogę od dłuższego czasu sprawdzić statusu rat dla urządzeń
@Radziu196 wyczyść ciasteczka w przeglądarce i spróbuj ponownie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nie mogę od dłuższego czasu sprawdzić statusu rat dla urządzeń
Nic to nie pomaga. Tryb incognito, różne przeglądarki na kilkunastu komputerach i telefonach również nie jest rozwiązaniem. Gdyby problem był tak prosty, to dawno już sam bym go rozwiązał. A skoro również konsultant Orange, jak i sprzedawcy telefonów mają problem ze sprawdzeniem tego w bazie, to chyba problem nie leży po mojej stronie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nie mogę od dłuższego czasu sprawdzić statusu rat dla urządzeń
@Radziu196 mimo wszystko jak zacznie działać ta strona z weryfikacją to nie można być na 100% pewnym tych weryfikacji, tu przykład Błędna weryfikacja IMEI na stronie Orange. Najpierw telefon nie był własnością Orange, a teraz jest. . Jak zwykle w tego typu wątkach napiszę że najlepszym zakupem urządzenia jest bezpośredni u operatora lub w sklepie z elektroniką to jedyne w pełni bezpieczne zakupy.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nie mogę od dłuższego czasu sprawdzić statusu rat dla urządzeń
@Radziu196 na podanej stronie nie sprawdzisz statusu rat, tylko zweryfikujesz, czy urządzenie jest własnością operatora. Raty można sprawdzić tylko na koncie Mój Orange i zrobi to osoba, która podpisywała umowę.
Ci do zakupu, to wolę odpuścić używanego. Ostatnio był problem ze sprawdzeniem i okazało się, że po pierwszej weryfikacji telefon nie jest własnością operatora, po drugiej weryfikacji po kilku dniach, że jednak jest. Więc to wątpliwe narzędzie do weryfikacji i nie gwarantuje 100% poprawności prezentowanych danych.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nie mogę od dłuższego czasu sprawdzić statusu rat dla urządzeń
Doskonale wiem, do czego służy to narzędzie...
Ja jednak wolę decydować o wydawaniu własnych pieniędzy w taki sposób jaki ja chcę, pozwolisz?
Skoro usługa działa wadliwie, to może należy ją naprawić, a nie głupio sugerować, że klient powinien sobie pójść gdzieś indziej? Z takim podejściem to mogę chętnie zmienić operatora, już raz pożegnałem się z Orange z powodu błędnego działania usług i doliczania opłat, dalsze działanie w taki sposób na pewno nie będzie mnie tu zatrzymywać. Szczególnie, że mam numer na kartę i pojutrze mogę kupować doładowania u innego operatora.
Ale wróćmy do tematu. Oczekuje prostej odpowiedzi - kiedy strona zacznie działać, lub jaki jest skuteczny sposób aby się dowiedzieć, czy telefon był wzięty na raty.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nie mogę od dłuższego czasu sprawdzić statusu rat dla urządzeń
@Radziu196 tego od nas użytkowników się nie dowiesz. Trzeba pytać konsultantów lub złożyć reklamacje/zgłoszenie.
My tu jesteśmy tak samo jak Ty użytkownikami usług Orange i nie mamy wglądu na sprawy techniczne operatora.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@Radziu196 podobno problem jest znany w dziale technicznym i pracują nad uruchomieniem możliwości sprawdzania numeru IMEI przez stronę:
https://www.orange.pl/zobacz/weryfikacja-imei
Nie ma podanej informacji o czasie rozwiązania problemu ze stroną. Zresztą konsultanci podają sprzeczne informacje, bo jeden twierdzi, że sprawą zajęli się technicy, drugi nawet nie raczył sprawdzić problemu ze stroną, sugerując, że w weekend były prace serwisowe na stronie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nie mogę od dłuższego czasu sprawdzić statusu rat dla urządzeń
O, i to jest jakaś konkretną odpowiedź na moje pytanie. Dziękuję. W takim razie chyba zostaje czekać, aż Orange ogarnie problem... Mam nadzieję, że nie będzie to zbyt długo.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nie mogę od dłuższego czasu sprawdzić statusu rat dla urządzeń
@Radziu196 też bym chciał, aby strona ze sprawdzeniem IMEI ruszyła jak najszybciej. Być może wychwycili jakiś poważny problem z weryfikacja i trwa naprawa.
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »