Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Mms


Poziom 35, Ekspert Galaktyczny
  • 2850
  • 4793
  • 122

Mms

...będąc w trakcie tak zaawansowanych prób, które nie przynoszą porządanych efektów, proponuję przywrócić telefon do ustawień fabrycznych, a następnie skorzystać z rozwiazania na stronie Orange http://ustaw.orange.pl/ , oznacz markę i model telefonu, dalej postępuj według wskazówek...

 

@edit: ...przy próbie automatycznej propozycji konfiguracji po starcie telefonu odrzuć je...pamiętaj aby ustawić wszystkie konfiguracje, internet, mms i email. Upewnij się też czy w ustawieniach wiadomości masz włączoną opcję autopobierania mms.


Poziom 17, Badacz Przestworzy
  • 40
  • 5
  • 2

Mms

Zmień protokół apn na tylko ipv4 i z typ uwierzytelniania usuń wszystko (powinno być brak). Później tylko wyłącz i włącz telefon

Poziom 8, Zwiadowca Przestworzy
  • 14
  • 0
  • 0

Mms

Ani zmiana protokołu na ipv4 ani przywrócenie ustawień fabrycznych nie pomogły. W dalszym ciągu wszystko śmiga aż miło tylko mms'ow nie można ogarnąć

Poziom 35, Ekspert Galaktyczny
  • 2850
  • 4793
  • 122

Mms

W takim razie proponuję wizytę w najbliższym salonie Orange. Może technicy będący na miejscu coś zaradzą. Być może wygenerowały się jakieś błędy na karcie sim. Zawsze to lepsze niż pomoc zdalna...


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32322
  • 36192
  • 1366

Mms

W salonie nie ma już chyba Orange Expert. Konfigurację podstawową robiliśmy. Ja bym podpytał na forum androida. Problem jest z urządzeniem.

Poziom 17, Badacz Przestworzy
  • 40
  • 5
  • 2

Mms

A usunąłeś ten typ uwierzytelniania?

Poziom 8, Zwiadowca Przestworzy
  • 14
  • 0
  • 0

Mms

Tak usunąłem i nic teraz będę sprawdzał na textra czy tam można wysłać mms