- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Konfiguracja telefonu po jego resecie?
Wczoraj telefon (Samsung galaxy A3 2017) podczas normalnego użytkowania nagle się ściął, a potem nastąpił jego resat (sama nic przy tym nie robiłam) Po ponownym uruchomieniu następuję konfiguracja która zatrzymuje się przy weryfikacji konta Google powiązanego z tym urządzeniem. Nie pamiętałam nic odnośnie tego konta więc założyłam nowe (wyczytałam, że może tak być) ale to nic nie dało. Pojawia się komunikat, że "weryfikacja się nie powiodła z nieznanego błędu i należy spróbować za 24h" Jestem w trakcie odczekiwania tych 24h, ale wyczytałam że pomimo to może się to nie udać. Więc jeśli tak to co pozostaje zrobić? Czy salon w którym był brany telefon coś na to poradzi? (jest cały czas na gwarancji) Czy raczej trzeba udać się do serwisu?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Konfiguracja telefonu po jego resecie?
Reset do fabrycznych i ponów konfigurację, tak poza tym masz połączenie LTE czy Wi-Fi, może coś żle działa i dlatego problem z kontem Google, zdalnie się tego nie zobaczy, jak nadal będzie problem, podejdź do sklepu gdzie telefon był kupowany.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś