- « Poprzedni
- Następny »
06-06-2018
15:28
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
06-06-2018
15:28
Jak mam ustawić telefon Lumia 950 XL bym mógł wysyłać i odbierać mms
Po wybraniu ipv4 nie masz internetu?
06-06-2018
15:36
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
06-06-2018
15:36
Jak mam ustawić telefon Lumia 950 XL bym mógł wysyłać i odbierać mms
Wydaje mi się, że masz nie wszystkie apny od strony sieci włączone.
Skontaktuj się z BOK na czacie http://orange.pl/kontakt lub na infolinii Orange (najlepiej na *800 od internetu mobilnego) i poproś o zweryfikowanie apnów na Twoim numerze od strony sieci:
Na 2G/3G powinieneś mieć trzy: internet, internetipv6 i mms.
Na LTE też wszystkie trzy: internet, internetipv6 i mms.
Widocznie wszystkich nie masz. Ew. jeśli są włączone, niech ktoś Ci je odświeży po stronie sieci.
Skontaktuj się z BOK na czacie http://orange.pl/kontakt lub na infolinii Orange (najlepiej na *800 od internetu mobilnego) i poproś o zweryfikowanie apnów na Twoim numerze od strony sieci:
Na 2G/3G powinieneś mieć trzy: internet, internetipv6 i mms.
Na LTE też wszystkie trzy: internet, internetipv6 i mms.
Widocznie wszystkich nie masz. Ew. jeśli są włączone, niech ktoś Ci je odświeży po stronie sieci.
06-06-2018
15:39
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
06-06-2018
15:39
Jak mam ustawić telefon Lumia 950 XL bym mógł wysyłać i odbierać mms
Dzięki za radę, odpisze co mi poradzą
06-06-2018
16:41
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
06-06-2018
16:41
Jak mam ustawić telefon Lumia 950 XL bym mógł wysyłać i odbierać mms
I coś się udało?
07-06-2018
21:23
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
07-06-2018
21:23
Jak mam ustawić telefon Lumia 950 XL bym mógł wysyłać i odbierać mms
Trafiłem w końcu na infolinii Orange super gościa, który naprawdę posiada wiedze i starał mi się pomóc. Po dłuższej rozmowie ( nie widział zrzutów ekranu) wysunął jeden, wydaje się oczywisty wniosek. Nowa aktualizacja Windows spowodowała że nie mam tej opcji. Próbowałem w Microsoft Polska ale proponowali mi infolinie w Stanach i w dodatku, naturalnie po angielsku, w końcu skierowali mnie do serwisu ale ten nie ma pomocy telefonicznej i poradzili mi bym wysłał do nich maila z opisem problemu. Czekam na odpowiedź
- « Poprzedni
- Następny »