- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
HTC One M8 - pytanie serwisowe
Witam!
Użytkownik zakupionego w 2017 roku w Orange HTC One M8 ma następującą wadę:
w prawym górnym rogu pojawiło się żółte pionowe przebarwienie o długości ok. 1 cm na kilka mm szer. Czy jest to podstawa do reklamowania urządzenia (na gwarancji). Szyba nie jest pęknięta i nie była wymieniana. Domyślam się, że takie wady jak martwe piksele lub akumulator nie podlegają 24M gwarancji, ale wygląda mi to, że klej LOCA nacisk w tym miejscu na LCD.
Pozdrawiam
Zdjęcie poglądowe:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
HTC One M8 - pytanie serwisowe
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
HTC One M8 - pytanie serwisowe
Powiedziałem tylko tej osobie, aby znalazła kartę gwarancyjną lub FV, zgrała dane, zrobiła backup do chmury i przygotowała tel zastępczy, bo dopóki jest gwarancji warto reklamować - serwisy mają swoje sztuczki.
Rozumiem tok myślenia (telefony nierozbieralne poza autoryzowanym serwisem, akumulator przylutowany do płyty, a ramki wyświetlacza przylegają do tylnej obudowy, aby próba otworzenia groziła uszkodzeniem szybki), ale moim zdaniem producenci w warunkach gwarancji często zastrzegają, że np. zasilacz i akumulator są objęte 6 miesięczną gwarancją.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś