Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Gwarancja przy wypalonych pikselach

ROZWIĄZANE

Poziom 12, Tropiciel Przestworzy
  • 4
  • 4
  • 0

Gwarancja przy wypalonych pikselach

Witam, mam pewien problem, mianowicie mam Xiaomi Mi 9T Pro kupione na Raty 0% w Orange, i ostatnio zauważyłem, że, zaczynają mi się wypalać piksele (Np. Widzę pasek powiadomień lub Przyciski nawigacyjne nawet jak ich tam nie ma) i zastanawiam się czy w takim przypadku mogę to zgłosić na gwarancję czy uznają, że to moja wina, z góry dziękuję za odpowiedzi i pozdrawiam 

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Poziom 41, Sternik Międzygalaktyczny
  • 12785
  • 52608
  • 601

Gwarancja przy wypalonych pikselach

@Michael974 Na piksele nie ma wpływu sposób użytkowania. Jeśli  z czystym sumieniem możesz powiedzieć, że nie doświadczyłeś aparatu mechanicznie, reklamacja powinna być uznana. Ja wykupiłem ubezpieczenie za 7 zł/mc i wtedy raz na rok mogę nim walnąć o ziemię, byle nie za mocno. Są ograniczenia w kosztach naprawy, ale...zabezpieczenie jest.

Przy oddawaniu do naprawy musisz pamiętać o szczegółowym opisie i poświadczeniu stanu technicznego przez pracownika BOK-u. Mieliśmy ostatnio wątek o uszkodzeniu w czasie naprawy, więc porób fotki i dobrze wypełnij formularz oddania do serwisu. No, chyba, że masz usługę door-to-door, to tak j/w oraz pamiętaj o zapakowaniu do pudełka, dla bezpieczności

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

9 ODPOW. 9

Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 18339
  • 52438
  • 702

Gwarancja przy wypalonych pikselach

@Michael974 to nie jest uszkodzenie mechaniczne, wiec powinna gwarancja zostać uznana.


Poziom 12, Tropiciel Przestworzy
  • 4
  • 4
  • 0

Gwarancja przy wypalonych pikselach

Tylko z tego co wiem to mogą uznać, że to moja wina, że się wypalają piksele, no, ale w takim razie dziękuję za odpowiedź 


Poziom 41, Sternik Międzygalaktyczny
  • 12785
  • 52608
  • 601

Gwarancja przy wypalonych pikselach

@Michael974 Na piksele nie ma wpływu sposób użytkowania. Jeśli  z czystym sumieniem możesz powiedzieć, że nie doświadczyłeś aparatu mechanicznie, reklamacja powinna być uznana. Ja wykupiłem ubezpieczenie za 7 zł/mc i wtedy raz na rok mogę nim walnąć o ziemię, byle nie za mocno. Są ograniczenia w kosztach naprawy, ale...zabezpieczenie jest.

Przy oddawaniu do naprawy musisz pamiętać o szczegółowym opisie i poświadczeniu stanu technicznego przez pracownika BOK-u. Mieliśmy ostatnio wątek o uszkodzeniu w czasie naprawy, więc porób fotki i dobrze wypełnij formularz oddania do serwisu. No, chyba, że masz usługę door-to-door, to tak j/w oraz pamiętaj o zapakowaniu do pudełka, dla bezpieczności


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 18339
  • 52438
  • 702

Gwarancja przy wypalonych pikselach

@Michael974 jeżeli nie uznają reklamacji, bo to Twoja wina, to jak nib miałbyś w normalnym użytkowaniu wypalić piksele. Przecież matryca jest szczelna. 


Poziom 12, Tropiciel Przestworzy
  • 4
  • 4
  • 0

Gwarancja przy wypalonych pikselach

No w sumie racja, dzięki 


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 2579
  • 6851
  • 189

Gwarancja przy wypalonych pikselach

@agat13 wybacz ale nie zgodze sie ze stwierdzeniem ze na wypalone piksele nie ma wplywu sposób uzytkowania. Polecam przeczytac ten artykul https://www.tabletowo.pl/samsung-wymiana-wypalonego-ekranu-wyswietlacza-w-ramach-gwarancji/amp/ dotyczy ok akurat Samsunga, ale inny producent moze miec podobne stanowisko. Wszystko zalezy od tego co jest w instrukcji obslugi napisane.

 

"W instrukcji obsługi zapisano bowiem, że należy wyłączyć ekran dotykowy, gdy urządzenie nie jest używane oraz że pozostawienie ekranu dotykowego w stanie bezczynności na długi czas może doprowadzić do wystąpienia powidoku (wypalenia ekranu) lub smużenia. Jeżeli więc użytkownik się do tego nie będzie stosował musi wiedzieć, że zgodnie z punktem 5 karty gwarancyjnej, gwarancją nie są objęte uszkodzenia powstałe na skutek niewłaściwego, niezgodnego z instrukcją obsługi, korzystania z produktu."


Poziom 28, Znawca Przestworzy
  • 1580
  • 5385
  • 57

Gwarancja przy wypalonych pikselach

@byczyn_86To są zalecenia, które mówią jak użytkować telefon, żeby jak najdłużej służył nawet po upływie gwarancji. Same zalecenia z gwarancją nie maja nic wspólnego.

Opis uszkodzenia jest mało konkretny.

Przy pikselach to uznanie reklamacji to jak rzut kostką do gry.

PS

Wadliwe ekrany zamontowali, bo nie działają poprawnie do końca gwarancji. Warto wiedzieć o tym. Jak będę stosował się do instrukcji to polecą jedną sekundę zaraz po jej zakończeniu.

🙂


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 2579
  • 6851
  • 189

Gwarancja przy wypalonych pikselach

@andrzej1441 zgadza sie. Chodzi mi o to ze producent jak bedzie chcial to i tak stwierdzi ze wypalone piksele sa spowodowane uzytkowaniem niezgodnym z instrukcja. Wiec nie bylbym takim optymista ze gwarancja bedzie uznana bo nie ma uszkodzenia mechanicznego. 


Poziom 41, Sternik Międzygalaktyczny
  • 12785
  • 52608
  • 601

Gwarancja przy wypalonych pikselach

@byczyn_86 W sumie można wcale nie używać do końca gwarancji i będzie jak nowy. Wszyscy wiemy jak używać telefonów i co się z tym wiąże. Mówimy o uszkodzeniu ekranu na który w sumie producent daje gwarancję, więc zakłada różne style użytkowania. Wydaje mi się że na logikę przed wypuszczeniem ma rynek są testy, które nie odbywają się w warunkach sterylnych, tylko każdy producent chce dowieźć do końca gwarancji jakość na najlepszym poziomie. Skoro serwis nie stwierdził uszkodzeń mechanicznych to czemu nie ma wymienić wadliwej części??

Modem taką sytuację i wymienili wyświetlacz bo tracił kolory. Bez dyskusji.

Oddac i tak trzeba, a my sobie pogdybać możemy