Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Gwarancja kontra Huawei p8 lite


Poziom 4, Obserwator Przestworzy
  • 1
  • 0
  • 0

Gwarancja kontra Huawei p8 lite

Witam, zacznę od krótkiego opisania problemu: mam problem z bluetoothem w telefonie Huawei p8 lite, próbuję połączyć się z głośnikiem i telefon "odmawia posłuszeństwa". Jak w końcu znalazł i sparował urządzenia to teraz nie chce ich połączyć. Ponadto telefon nie chce udostpniać internetu. Dodam, że wcześniej wszystko działało idealnie, nie pomogła aktualizacja oprogramowania ani ustawienia fabryczne. I tu moje pytanie; czy jest sens oddawać do serwisu Orange, czy tylko zmarnuję mój czas, a telefonu nie naprawią. Model jest na gwarancji. Czy mam szansę na telefon zastępczy? Bo niestety obecny obsługuje nano lub micro sim, a stary model mam jeszcze na zwykłej karcie.
Z góry dziękuję za odpowiedź.

2 ODPOW. 2
Anonim

Nie dotyczy

Gwarancja kontra Huawei p8 lite

@martaw66Orange nie ma serwisu.


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32322
  • 36193
  • 1366

Gwarancja kontra Huawei p8 lite

Masz kilka opcji:
1) rękojmia u sprzedawcy
2) gwarancja u producenta

Niestety jeśli nie masz opcjonalnego ubezpieczenia, to raczej nie otrzymasz telefonu zastępczego. W niektórych salonach Orange jeśli przez niego oddajesz telefon do serwisu, możesz dostać, ale większość jest w użyciu (opcja niestety trochę popularna).

Jeśli masz "blisko" sprzedawcę, to sugerowałbym skorzystanie z rękojmi. Jeśli nie, to z gwarancji.