25-12-2016
12:27
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
25-12-2016
12:27
Gwarancja kontra Huawei p8 lite
Witam, zacznę od krótkiego opisania problemu: mam problem z bluetoothem w telefonie Huawei p8 lite, próbuję połączyć się z głośnikiem i telefon "odmawia posłuszeństwa". Jak w końcu znalazł i sparował urządzenia to teraz nie chce ich połączyć. Ponadto telefon nie chce udostpniać internetu. Dodam, że wcześniej wszystko działało idealnie, nie pomogła aktualizacja oprogramowania ani ustawienia fabryczne. I tu moje pytanie; czy jest sens oddawać do serwisu Orange, czy tylko zmarnuję mój czas, a telefonu nie naprawią. Model jest na gwarancji. Czy mam szansę na telefon zastępczy? Bo niestety obecny obsługuje nano lub micro sim, a stary model mam jeszcze na zwykłej karcie.
Z góry dziękuję za odpowiedź.
Etykiety:
2 ODPOW. 2
25-12-2016
12:31
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
25-12-2016
19:51
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
25-12-2016
19:51
Gwarancja kontra Huawei p8 lite
Masz kilka opcji:
1) rękojmia u sprzedawcy
2) gwarancja u producenta
Niestety jeśli nie masz opcjonalnego ubezpieczenia, to raczej nie otrzymasz telefonu zastępczego. W niektórych salonach Orange jeśli przez niego oddajesz telefon do serwisu, możesz dostać, ale większość jest w użyciu (opcja niestety trochę popularna).
Jeśli masz "blisko" sprzedawcę, to sugerowałbym skorzystanie z rękojmi. Jeśli nie, to z gwarancji.
1) rękojmia u sprzedawcy
2) gwarancja u producenta
Niestety jeśli nie masz opcjonalnego ubezpieczenia, to raczej nie otrzymasz telefonu zastępczego. W niektórych salonach Orange jeśli przez niego oddajesz telefon do serwisu, możesz dostać, ale większość jest w użyciu (opcja niestety trochę popularna).
Jeśli masz "blisko" sprzedawcę, to sugerowałbym skorzystanie z rękojmi. Jeśli nie, to z gwarancji.