- « Poprzedni
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Długie oczekiwanie na odesłanie tel. (usługa Orange Smart Care)
Witam, czy ktos miał do czynienia z ORANGE SMART CARE ? Odesłałam telefon do naprawy (na infolinii że bezpłatnie), okazało się, że mam płacic na co się nie zgodziłam i poprosiłam o odesłanie telefonu. Na telefon czekam 2 tygodnie, codziennie piszę do nich zapytanie kiedy odeślą telefon, na infolinii Orange smart acre informują, ze nie wiedzą co się dzieje z moim telefonem i kiedy zostanie odesłany ... Orange odsyła mnie na infolinie 501030030 i że muszą wiedzieć takie informacje, ale niestety NIKT NIC NIE WIE. Czy ktoś miał podobny przypadek? gdzie mogę taką sprawę zgłosić ???
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Długie oczekiwanie na odesłanie tel. (usługa Orange Smart Care)
https://www.orange.pl/ocp-http/PL/Binary2/2005304/4106864576.pdf
A wiesz do jakiego serwisu trafił telefon? sam go wysyłałeś, przez salon czy infolinię? masz numer RMA?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Długie oczekiwanie na odesłanie tel. (usługa Orange Smart Care)
@Kejt87 Już ktoś się wypowiadał tu https://nasz.orange.pl/t5/Abonament/Naprawa-szybki/m-p/24690#M2984
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Długie oczekiwanie na odesłanie tel. (usługa Orange Smart Care)
Dzięki, widzę że użytkownik Max29 miał identyczny przypadek jak ja. Też dotyczy to telefonu Samsung S7 edge i też powiedzieli, że bateria do wymiany i jakiś podzespół - koszt 590zł. Ja się nie zgodziłam i poprosiłam o odesłanie telefonu. Od kilku dni dzwonię codziennie i piszę poprzez platformę orange smart care by odesłali mi telefon w trybie pilnym. Bezskutecznie. Kurier, który odebrał telefon zostawił potwierdzenie na którym jest adres odbiorcy - i to jest najlepsze... pojechaliśmy dzisiaj w te miejsce Falencka 1B, Raszyn, a tam Pan poinformował, że on nie wyda mi żadnego telefonu bo on... uwaga... "NIE WIE O TAKIM TELEFONIE". Kurier owszem przywozi telefony ktoś przy bramie je przyjmuje i koniec. Orange umywa ręcę, a ja jestem bezsilna. Panowie, macie jakieś rady ?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Długie oczekiwanie na odesłanie tel. (usługa Orange Smart Care)
Czytałam ten regulamin kilka razy i nie mam wyjscia. Napiszę tą reklamację bo co innego zrobić...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Długie oczekiwanie na odesłanie tel. (usługa Orange Smart Care)
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Długie oczekiwanie na odesłanie tel. (usługa Orange Smart Care)
Chciałbym podziękować, że opisaliście tutaj swoje zastrzeżenia… Na pewno przyjrzymy się bliżej temu, jak przebiega obsługa zgłoszeń w ramach ubezpieczenia i jak – ewentualnie – można byłoby ją usprawnić. Temat bynajmniej nie umknął naszej uwadze, a wręcz wzbudził zainteresowanie. Dzięki za Wasz głos!
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Długie oczekiwanie na odesłanie tel. (usługa Orange Smart Care)
Dołączam się do powyższych uwag. Wysłałam Samsunga galaxy s7 z uszkodzoną szybką, w formularzu zgłoszeniowym, nie wiadomo skąd nagle pojawiła się po 2 dniach inny model aparatu. Minął 2 tydzień nikt nie wie kiedy dostanę aparat, choć w regulaminie napisali że po 7 dniach jest naprawiony u właściciela. Na infoliniach siedzą bezradni ludzie, którzy nic nie mogą, na formularze online nikt nie odpowiada. To nadaje się do TV. Widzę że nie jestem tu sama.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Długie oczekiwanie na odesłanie tel. (usługa Orange Smart Care)
NIE POLECAM USŁUGI !!!
Bardzo długi czas oczekiwania na naprawę, chociaż regulaminowo naprawa powinna trwać 7dni roboczych. Telefon został oddany do naprawy 1lutego a dzisiaj mamy 27luty. Telefon nadal nie został dostarczony, ponadto osoby pracujące na infolinii nie są w stanie określić ile jeszcze potrwa naprawa, mało tego nawet osoby pracujące w serwisie nie są w stanie tego powiedzieć. W statusie naprawy "przewidywany czas zakończenia naprawy" ciągle ulegał zmianie aż obecny status to "brak danych". Jedyna odpowiedź jaka została mi udzielona to taka, że nie mają części. Przepraszam bardzo ale skoro części sprowadzane są z autoryzowanych serwisów to coś nie gra skoro sprawa dotyczy popularnego na rynku modelu. Lekceważenie klienta jednym słowem oraz naginanie ustalonego przez siebie regulaminu.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Długie oczekiwanie na odesłanie tel. (usługa Orange Smart Care)
► Wątek został przypięty do niniejszego tematu, ponieważ porusza tę samą problematykę - Moderator Wiktor ◄
Witam,
Prosze o podanie scieżki eskalacji w związku ze zgłoszeniem szkoday i przedłużającym sie czasie naprawy na "czas nieokreślony"
Gdzie moge iść i do kogo wnioskować. Infolinia jest niekompetenta i żadnych informacji nie chce udzielać, telefonu nie ma i nie wiadomo gdzie jest i nie wiadomo kiedy będzie. Mail na reklamacje@ucare.pl wyslany i zero odzewu........gdzie z tym iść?
- « Poprzedni
- Następny »