- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak LTE
Bawiłem się trochę apn, i nic nie pomagało, próbowałem internetipv6 czy Internet i to samo, również ustawiałem według strony ustaw.orange.pl
Kartę gwarancyjną posiadam.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak LTE
A do tego sklepu dzwoniłeś ? Może mają jakiś tajny sposób na odblokowanie LTE w tym ustrojstwie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak LTE
Nie dzwoniłem, ponieważ telefon obsługuje LTE, więc myślę,że więcej będzie wiedziała sieć na ten temat.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak LTE
Ale jak widzisz sieć działa poprawnie. W innych telefonach Twoja SIM obsługuje LTE, problem jest wyłącznie w tej chińszczyźnie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak LTE
Borykam się z tym problem dosyć długi czas, i szukam każdego sposobu już sam nie wiem czyja to wina. Na infolini dowiedziałem się, że to wina sim, w salonie,że nie ma potrzeby wymiany i tak w kółko. Jakieś propozycje?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak LTE
Kontakt ze sprzedawcą. Jeżeli nie pomoże, oddałbym telefon z uwagi na niezgodność z umową, miał mieć LTE, a nie ma. Zastosowanie ma tu chyba rękojmia, ale niech Guru @Piotrekk85 to potwierdzi, obcykany w tych tematach jest :).
Jak pisałeś wcześniej karta SIM jest sprawna i obsługuje LTE.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak LTE
Dobrze czekam i liczę na pomoc.
Jeszcze jak ktoś by mógł mi podać ustawienia apn pod LTE, bo może na stronie orange są złe,albo ja coś nie tak robię.