- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
zasięg/ karta sim
Witam, mam problem dotyczący połączeń głosowych zarówno przychodzących i wychodzących. Przy połączeniu pomimo tego, że jest zasięg po kilku sekundach - czasami minutach słychać takie "bulgotanie" (inaczej nie umiem tego określić) i trzeba się rozłączyć. Przy kolejnej próbie połączenia jest dokładnie tak samo. Dodam, że dzieje się to w mniejszej miejscowości, gdy jestem w "mieście" problem znika. Udałam się do salonu Orange i Pan powiedział, że jest problem z nadajnikiem i go naprawiają, ok złośliwość rzeczy martwych poczekam ale ile można czekać. Zgłosiłam awarię to dostałam odpowiedź, że żadnej awarii ze strony Orange nie ma a problem jak był tak jest. Czy miał może ktoś podobny problem? Z góry dziękuję za odpowiedzi.
Pozdrawiam Agata
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
zasięg/ karta sim
Inni użytkownicy mają tak samo ? Sprawdzałaś SIM w innym aparacie ?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
zasięg/ karta sim
Polecam sprawdzić jak opisał wyżej Katani1. Do czasu występowania problemu spróbuj może zmienić tryb pracy sieci w telefonie. Zazwyczaj znajdziesz to w miejscu: Ustawienia >> Połączenia >> Sieci komórkowe >> Tryb pracy sieci >> LTE/3G/2G (auto) | 3G/2G (auto) | Tylko 3G | Tylko 2G. Pozostaw na tej, na której będzie najlepiej działać.
Dodatkowo można skorzystać też w Wi-Fi Calling. Więcej znajdziesz tutaj: www.orange.pl/wificalling
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
zasięg/ karta sim
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
zasięg/ karta sim
Tak inni użytkownicy też mają ten sam problem. A karty nie sprawdzałam w innym telefonie ale zobaczę czy coś się zmieni jak przełożę kartę.
Dziękuję za podpowiedzi, na każdym z trybów sieci działa tak samo. Korzystam z wificalling i jest okey
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
zasięg/ karta sim
Problem zgłaszałaś tutaj ?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
zasięg/ karta sim
Tak zgłaszałam i dostałam odpowiedz, że analiza techniczna nie wykazała nieprawidłowości sieci i usług
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
zasięg/ karta sim
Agata4 napisał(-a):Tak zgłaszałam i dostałam odpowiedz, że analiza techniczna nie wykazała nieprawidłowości sieci i usług
@Agata4A kiedy to zostało zgłoszone ?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
zasięg/ karta sim
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
zasięg/ karta sim
Agata4 napisał(-a):
Bylo to zgłoszone 2-3 dni temu. Kartę przełożyłam do innego telefonu i jest okey. Czyli coś w telefonie trzeba pozmieniać?
Jak pisano wcześniej, sprawdź, czy w ustawieniach sieci komórkowych masz włączone wszystkie tryby: 2G,3G,4G ; GSM,WCDMA/HSPA,LTE .