Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

zasięg/ karta sim

Highlighted

Poziom 11, Recenzent
  • 5
  • 2
  • 0

zasięg/ karta sim

Witam, mam problem dotyczący połączeń głosowych zarówno przychodzących i wychodzących. Przy połączeniu pomimo tego, że jest zasięg po kilku sekundach - czasami minutach słychać takie "bulgotanie" (inaczej nie umiem tego określić) i trzeba się rozłączyć. Przy kolejnej próbie połączenia jest dokładnie tak samo. Dodam, że dzieje  się to w mniejszej miejscowości, gdy jestem w "mieście" problem znika. Udałam się do salonu Orange i Pan powiedział, że jest problem z nadajnikiem i go naprawiają, ok złośliwość rzeczy martwych poczekam ale ile można czekać. Zgłosiłam awarię to dostałam odpowiedź, że żadnej awarii ze strony Orange nie ma a problem jak był tak jest. Czy miał może ktoś podobny problem? Z góry dziękuję za odpowiedzi.

Pozdrawiam Agata

9 ODPOW. 9
Highlighted

Poziom 32, Ekspert
  • 2045
  • 2589
  • 129

zasięg/ karta sim

Inni użytkownicy mają tak samo ? Sprawdzałaś SIM w innym aparacie ?

Highlighted

Pracuję w Orange
  • 866
  • 990
  • 73

zasięg/ karta sim

Polecam sprawdzić jak opisał wyżej Katani1. Do czasu występowania problemu spróbuj może zmienić tryb pracy sieci w telefonie. Zazwyczaj znajdziesz to w miejscu: Ustawienia >> Połączenia >> Sieci komórkowe >> Tryb pracy sieci >> LTE/3G/2G (auto) | 3G/2G (auto) | Tylko 3G | Tylko 2G. Pozostaw na tej, na której będzie najlepiej działać.

 

Dodatkowo można skorzystać też w Wi-Fi Calling. Więcej znajdziesz tutaj: www.orange.pl/wificalling

Highlighted

Poziom 20, Pasjonat
  • 61
  • 104
  • 2

zasięg/ karta sim

Oprócz testu krzyzowego zalecanego powyżej sprawdził bym też ustawienia LTE/3G w telefonie.
Highlighted

Poziom 11, Recenzent
  • 5
  • 2
  • 0

zasięg/ karta sim

Tak inni użytkownicy też mają ten sam problem. A karty nie sprawdzałam w innym telefonie ale zobaczę czy coś się zmieni jak przełożę kartę.

 

Dziękuję za podpowiedzi, na każdym z trybów sieci działa tak samo. Korzystam z wificalling i jest okey

Highlighted

Poziom 32, Ekspert
  • 2045
  • 2589
  • 129

zasięg/ karta sim

Problem zgłaszałaś tutaj ?

https://www.orange.pl/view/mapazasiegu

Highlighted

Poziom 11, Recenzent
  • 5
  • 2
  • 0

zasięg/ karta sim

Tak zgłaszałam i dostałam odpowiedz, że analiza techniczna nie wykazała nieprawidłowości sieci i usług

Highlighted
Konto usunięte

Nie dotyczy

zasięg/ karta sim


Agata4 napisał(-a):

Tak zgłaszałam i dostałam odpowiedz, że analiza techniczna nie wykazała nieprawidłowości sieci i usług


@Agata4A kiedy to zostało zgłoszone ?

Highlighted

Poziom 11, Recenzent
  • 5
  • 2
  • 0

zasięg/ karta sim

Bylo to zgłoszone 2-3 dni temu. Kartę przełożyłam do innego telefonu i jest okey. Czyli coś w telefonie trzeba pozmieniać?
Highlighted

Poziom 32, Ekspert
  • 2045
  • 2589
  • 129

zasięg/ karta sim


Agata4 napisał(-a):
Bylo to zgłoszone 2-3 dni temu. Kartę przełożyłam do innego telefonu i jest okey. Czyli coś w telefonie trzeba pozmieniać?

Jak pisano wcześniej, sprawdź, czy w ustawieniach sieci komórkowych masz włączone wszystkie tryby: 2G,3G,4G ; GSM,WCDMA/HSPA,LTE .