- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dzień dobry, mam pytanie odnośnie mojego numeru Orange. 23 grudnia skończył mi się abonament, a jako, że nie przedłużyłem umowy numer został przeniesiony do usługi "na kartę" w taryfie "Nowe Orange Go:.
Konto zostało doładowane zgodnie z poleceniem Pani w salonie Orange, natomiast od 3 dni wyświetla mi się komunikat "Karta SIM została zablokowana" i nie mogę wykonywać żadnych połączeń (brak sieci) - tylko połąćzenia alarmowe.
Czy to wina awarii po stronie Orange czy jak? Aaa i na stronie Orange mogę się normalnie zalogować, zobaczyć stan konta, pakietów itp. - a numer jest ważny (według informacji na stronie do: Konto główne
Możesz dzwonić
jeszcze 22 dni,
do 24.01.2017
Możesz odbierać
jeszcze 362 dni,
do 31.12.2017
Stan
7,29 zł
Karta nie jest bablokowana kodem PUK, mam ją w tym samym telefonie co prędzej, resetowałem ustawienia sieci, przywracałem ustawienia fabryczne telefonu, próbowałem ręcznie wyszukać sieć - nic nie przyniosło efektu.
Miał ktoś podobny problem? Wie jak go rozwiązać?
Dziękuję za odpowiedź 🙂
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Jeśli jesteś za granicą wyłącz i włącz roaming.
Jeśli to nie pomaga, zostaje kontakt z BOK: z innego numer na 510100100 lub zadaj pytanie przez mój Orange.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Jeśli jesteś za granicą wyłącz i włącz roaming.
Jeśli to nie pomaga, zostaje kontakt z BOK: z innego numer na 510100100 lub zadaj pytanie przez mój Orange.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
zablokowana karta sim
@czaya0 czy podany sposób pomógł? Jeśli tak zaznacz proszę odpowiedź jako rozwiązanie, to pomoże innym jeśli napotkają podobny problem.