Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

zablokowana karta sim

ROZWIĄZANE

Poziom 4, Obserwator Przestworzy
  • 1
  • 0
  • 0

zablokowana karta sim

Dzień dobry, mam pytanie odnośnie mojego numeru Orange. 23 grudnia skończył mi się abonament, a jako, że nie przedłużyłem umowy numer został przeniesiony do usługi "na kartę" w taryfie "Nowe Orange Go:.

Konto zostało doładowane zgodnie z poleceniem Pani w salonie Orange, natomiast od 3 dni wyświetla mi się komunikat "Karta SIM została zablokowana" i nie mogę wykonywać żadnych połączeń (brak sieci) - tylko połąćzenia alarmowe.

Czy to wina awarii po stronie Orange czy jak? Aaa i na stronie Orange mogę się normalnie zalogować, zobaczyć stan konta, pakietów itp. - a numer jest ważny (według informacji na stronie do: Konto główne
Możesz dzwonić
jeszcze 22 dni,
do 24.01.2017
Możesz odbierać
jeszcze 362 dni,
do 31.12.2017
Stan
7,29 zł

 

Karta nie jest bablokowana kodem PUK, mam ją w tym samym telefonie co prędzej, resetowałem ustawienia sieci, przywracałem ustawienia fabryczne telefonu, próbowałem ręcznie wyszukać sieć - nic nie przyniosło efektu. 

 

Miał ktoś podobny problem? Wie jak go rozwiązać? 

Dziękuję za odpowiedź 🙂

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32806
  • 39028
  • 1390

zablokowana karta sim

Spróbuj na początek wyłączyć i włączyć telefon.
Jeśli jesteś za granicą wyłącz i włącz roaming.

Jeśli to nie pomaga, zostaje kontakt z BOK: z innego numer na 510100100 lub zadaj pytanie przez mój Orange.

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

2 ODPOW. 2

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32806
  • 39028
  • 1390

zablokowana karta sim

Spróbuj na początek wyłączyć i włączyć telefon.
Jeśli jesteś za granicą wyłącz i włącz roaming.

Jeśli to nie pomaga, zostaje kontakt z BOK: z innego numer na 510100100 lub zadaj pytanie przez mój Orange.

Poziom 26, Entuzjasta Przestworzy
  • 721
  • 1691
  • 34

zablokowana karta sim

@czaya0 czy podany sposób pomógł? Jeśli tak zaznacz proszę odpowiedź jako rozwiązanie, to pomoże innym jeśli napotkają podobny problem.