Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

eSIM już dostępny. :)

Highlighted

Poziom 40, Guru *****
  • 29678
  • 22071
  • 1278

eSIM już dostępny. :)

Nie wszystkie warianty aktywacji wymagają weryfikacji sms.
Highlighted

Poziom 40, Guru *****
  • 29678
  • 22071
  • 1278
Highlighted

Poziom 6, Poszukiwacz
  • 6
  • 0
  • 0

eSIM już dostępny. :)

Nie działa opcja wymiany karty SIM na eSIM przez mójorange dla prepaid. Na infolinii dostałem informację, że wymiany są wstrzymane. Termin wznowienia wymiany nieznany. 

 

Bez komentarza.

Highlighted

Poziom 40, Guru *****
  • 29678
  • 22071
  • 1278

eSIM już dostępny. :)

Tylko wymiany na infolinii są wstrzymane. Online i w salonie są dostępne.

Spróbuj w dzień roboczy zmigrować się do nowej wersji mój orange poprzez stronę https://www.orange.pl/twojekonto/rejestracja lub podejdź do jakiegoś salonu czynnego w weekend jeśli nie chcesz czekać.
Highlighted

Poziom 6, Poszukiwacz
  • 6
  • 0
  • 0

eSIM już dostępny. :)

Gdzie online jest taka możliwość?

 

Orange.png

Highlighted

Poziom 40, Guru *****
  • 29678
  • 22071
  • 1278

eSIM już dostępny. :)

Masz starą wersję serwisu. Musisz najpierw zmigrować na nową wersję. Do tego w większości wypadków jest potrzebna weryfikacja na czacie (dostępna w dni robocze). Początek możesz rozpocząć samodzielnie tutaj https://www.orange.pl/twojekonto/rejestracja
Highlighted

Poziom 6, Poszukiwacz
  • 6
  • 0
  • 0

eSIM już dostępny. :)

Po kliknięciu w link taki komunikat.

 

Zrzut ekranu 2018-12-15 o 12.50.14.png

Highlighted

Poziom 40, Guru *****
  • 29678
  • 22071
  • 1278

eSIM już dostępny. :)

A czy dziś jest dzień roboczy? Spróbuj za kilka dni.
Highlighted

Poziom 6, Poszukiwacz
  • 6
  • 0
  • 0

eSIM już dostępny. :)

Dobrze, że w Orange chociaż wykonywanie połączeń telefonicznych i SMS nie jest ograniczone do dni roboczych.

Highlighted

Poziom 40, Guru *****
  • 29678
  • 22071
  • 1278

eSIM już dostępny. :)

Wymaga to weryfikacji na czacie, który nie jest dostępny. Muszą być powiązane chyba kartoteki (jak masz kilka różnych na prepaidzie) i ustawiony email do kontaktu na nowo (przynajmniej tak było u mnie). Kiedyś można było przez infolinię zmigrować, ale też podobno jest jakiś problem więc nie chcę odsyłać.