- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
brak sieci
Drodzy Państwo,
W ubiegły piątek 3.02.2017 w połowie dnia mój telefon stracił zasięg, nie mógł zalogować się do sieci. Wiele razy wyjmowałem kartę sim, jednak to nie pomagało. W sobotę wymieniłem kartę sim, jednak to również nic nie zmieniło.
Co ciekawe, sprawdzałem tę kartę na telefonach znajomych i wszystko było w porządku, mój numer logował się do sieci. Co więcej, kart sim moich znajomych działały także na moim telefonie, więc to również (chyba) nie jest wina mojego urządzenia. Tylko moja karta przestała nagle działać w moim telefonie.
Co więcej, zresetowałem swój telefon, przywróciłem ustawienia fabryczne, niestety nic to nie zmieniło.
Proszę o jakieś rady.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
brak sieci
Jaki to aparat? jak robiłeś reset do ustawień fabrycznych?
jaki dokładnie masz komunikat po włożeniu karty sim? możesz wprowadzić pin?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
brak sieci
To Huawei Mate S.
Reset zrobiłem na wyłączonym tel. przytrzymując przycisk głośności i zasilania. Zrobiłem też Wipe Cache Partition, ale też bez rezultatu.
Po włożeniu kary sim komunikat: "Karta sim jest zablokowana" - brak usługi". Mogę wprowadzić kod pin, tel. nie loguje się do sieci.
Tak jak pisałem wcześniej, karta działa na innych telefonach i też inne karty sim działają na moim.
Tel. jest w abonamencie, wiec rejestracja karty też odpada. Zresztą sprawdziłem to w salonie i wszystko jest OK.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
brak sieci
robiłeś roota w telefonie?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
brak sieci
Soft jest bez brandu. Roota nie robiłem.
Zainstalowany jest teraz Android 6.0 z nakładką EMUI 4.0.1
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
brak sieci
Może ktoś inny coś podpowie.
Ew. sugerowałbym kontakt z supportem Huawei.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
brak sieci
Dziękuję.
To bardzo dziwne, bo telefon z dnia na dzień przestał logować się do sieci.
Jeszcze bardziej dziwne jest to, że inne katy sim działają, a i moja działa w innych urządzeniach. Magia :)))
Wygląda na to, że to coś z opragramowaniem i wina lezy po stronie producenta.
Nie mam wyjścią, muszę zgłosić to do Huawei.
Tak czy owak, dzięki za pomoc :)))
Pozdrawiam