Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

brak realizacji usługi


Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 6
  • 7
  • 0

brak realizacji usługi

Witam.

Proszę o wytłumaczenie problemu. 4 lata temu świadczyliście mi usługę telefon plus Neostrada. Jest to dom jednorodzinny. Kabel został ucięty i wisi na słupie przy granicy mojej posesji. W chwili obecnej monter stwierdził telefonicznie że montaż nieopłacalny. Stwierdził oczywiście telefonicznie, nawet nie pofatygował się aby sprawdzić. Jaki zatem jest koszt przyczepienia do domu kabla o długości około 10 metrów bo nie rozumiem. Dośc że transfer tylko 10 Mb to jeszcez takie

12 ODPOW. 12

Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 18698
  • 53550
  • 733

brak realizacji usługi

@mirekg26 podłączenie samego kabla linii telefonicznej, to nie jedyny koszt. Skoro technik stwierdził brak możliwości podłaczenia Neostrady, oznacza to, że w centrali brak jest wolnych portów do świadczenia usługi. Rozbudowa jest więc nieopłacalna, a w miedź Orange już nie chce inwestować.


Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 6
  • 7
  • 0

brak realizacji usługi

Skora kabel wisi to nikt w tym miejscu się nie podłączył. W mieście jest światłowód wiec jest mnóstwo starych portów, co więcej na stronie jest jak najbardziej możliwość podłączenia. 


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 18698
  • 53550
  • 733

brak realizacji usługi

@mirekg26 jeżeli zwolniły się miejsca w centrali z powodu rezygnacji na żecz światłowodu, to centrala mogła zostać zdemontowana. Szkoda utrzymywać coś, co już nie będęzie użytkowane lub faktycznie technik zbył na odczepnego.

 

W tym przypadku niestety technik ma decydujący głos. Stwierdził, że nie ma możliwości podłączenia.

Można ponowić sprawę sprawdzenia możliwości podłączenia. Być może trafi się na innego technika, który będzie bardziej chętny do sprawdzenia dostępności usługi.


Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 6
  • 7
  • 0

brak realizacji usługi

Centrala nie została zlikwidowana, gdyż ze słupa odchodzą jeszcze 4 inne łącza (zawsze odchodziły). Ale mam w nosie widać, że Orange nie zmieniło się od dawna. Fajnie, że jedna osoba decyduje o wszystkim. No cóż napisałem do prezesa maila imiennego ciekawe co odpisze.


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 18698
  • 53550
  • 733

brak realizacji usługi

@mirekg26 na słupie może do skrzynki dochodzić więcej przewodów. Ciekawe jak w centrali są podłączone. Tu się cała sprawa rozwija. Do centrali nie jest problem podciągnąć przewód, tylko ewentualnie gdzie go podłączyć.


Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 6
  • 7
  • 0

brak realizacji usługi

Tak jak pisałem, stara centrala jest prawie cała wolna. Miasto przełączone na światłowód. Jeżeli byłby brak nie zostało by zlecenie zrealizowane. Problem w tym, że przewód należy przymocować do budynku, ale po co jak lepiej można w klatce ciągnąć przewody. Na infolinia również nie rozumieją decyzji montera. Ale może teraz monter jest prezesem firmy i decyduje. Jak moner usłyszał, że przewód nie jest przymocowany do budynku to stwierdził, że nieopłacalne, wcześniej umówił się na godzinę itd. Idąc twoim takiem rozumowania po co się umawiał jak nie ma miejsca w centrali.


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32450
  • 36854
  • 1371

brak realizacji usługi

Orange odgórnie zablokowało nowe przełączenia na miedzi chyba że to dla firm lub mieści się w pojęciu CSR. Poza opustoszałe centrale będą likwidowane. Od początku 2020 rozpoczęło się to oficjalnie stopniowo w różnych regionach kraju.

Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 6
  • 7
  • 0

brak realizacji usługi

W mojej okolicy nie jest przewidziany światłowód. Jest to małe osiedle domków jednorodzinnych wiec pewnie nieopłacalne. Na infolinii wielokrotnie sprawdzanie mozliwości podłączenia, wiec tylko niechęć montera do czynności jest przeszkodą. No cóż taka firma. Trudno zamawiam w Netii i w poniedziałek będzie zrobione, co więcej ten sam monter przyjdzie i założy linie na na łączach tepsy. Tylko zlecenie złożone przez kluczowego klienta wiec trzeba.


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32450
  • 36854
  • 1371

brak realizacji usługi

Moim zdaniem w nowym unijnym budżecie masz duże szanse. Na to jednak trzeba poczekać.