- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
baaardzo słaby transfer danych
Cześć
Czy wiecie może co się dziej z tranferem danych? Mieszkam w Pruszczu Gdańskim i od kilku miesięcy wieczorami nie mogę korzystać z internetu od kilku dni w zasadzie od 15 jest już problem... jest tak słaby transfer, a niby jestem w zasięgu LTE... Czy ktoś coś wie na ten temat? coś ma się poprawić w końcu?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
baaardzo słaby transfer danych
@pisiu44Zgłoś problem do BOK 510 100 100 i tam też powiedzą ci co się dzieje.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
baaardzo słaby transfer danych
maltretuję BOK od kiedy problem zaczął wytępować... niesety mają mnie w poszanowaniu bo umowa nie gwarantuje konkrtnego zasięgu i transferu w konkretnym miejscu... Mogę sobie jechać w inne miejse i mieć dobry transfer...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
baaardzo słaby transfer danych
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
baaardzo słaby transfer danych
W Warszawie mam ten sam problem. Co chwila internet się "zacina", a maksymalny transfer jest żenująco niski. Miałem w tych samych miejscach play LTE, prędkość była wielokrotnie większa, żadnych lagów, a Orange w ogóle czasami nie ma transferu.
Jak Play wróci z DIL bez zastanowienia wrocę do Play.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
baaardzo słaby transfer danych
Prędkość internetu zależy od obciążenia nadajnika w danym momencie. Wieczorami, niestety jest mocniej obciążony, więcej osób korzysta.
Przyczyną słabej prędkości może być też awaria lub modernizacja stacji.
W takich sytuacjach dobrze jest informować operatora dzwoniąc na BOK pod nr: 510 100 100. Podając lokalizację korzystania z internetu, konsultant jest w stanie zlokalizować nadajnik i zweryfikować, co się dzieje. W przypadku dużego obciążenia nadajnika, zgłoszenia mogą przyczynić się do modernizacji, bądź postawienia nowej stacji BTS.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
baaardzo słaby transfer danych
Kolejne bardzo logiczne rozwiązanie.
Z linku przesyłanego na maila można zobaczyć odpowiedź na własnego posta i wykorzystać funkcję komentarza tego posta, a po napisaniu odpowiedzi i próbie jej publikacji okazuje się że post nie jest publikowany.
Kolejne logiczne rozwiązanie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
baaardzo słaby transfer danych
Post który napisałem w odpowiedzi a który nie został opublikowany brzmiał mniej więcej tak.
Bardzo proklienckie ma Orange bo infolinia jest płatna co z pewnością zniechęca do korzystania z niej. Może to nie są wielkie pieniądze ale jak się już płaci i usłyszy odpowiedź taką jak napisane w poście - "taki transfer mamy i nic się nie da z tym zrobić", to nie dość że człowieka drażni transfer to jeszcze zmarnowany czas i pieniądze.
Może warto poinformować wszystkie osoby korzystające z internetu, że kontrakt z Orange wiąże się z tym, że będą lagi, przerwy w dostępie do internetu a transfer na poziomie 4G+ to np. klika mega na sekundę. Nastomiast w Play w tych samych lokalizacjach sieć jest dużo bardziej przepustowa, nie przerywa i lagów nie ma.
Nie mając wiedzy nt. obciążeń sieci, na logikę, warto się zastanowić czy 5 MB/s w 4G+ w wydaniu Orange to brzmi efektywnie i zachęcająco.
Polecam rozwadze pracownikom Orange i całej firmie.
Może jakiś influencer w końcu wpadnie na pomysł, żeby w trosce o użytkowników internetu zrobić mem, baner, reklamę o treści "Orange 4G+ = 5 MB/s - i z tego jesteśmy dumni, jak również z płatnej infolinii oraz odpowiedzi typu "No musiał być słaby nadajnik, przyjmij to do wiadomości drogi kliencie i nie zawracaj nam więcej głowy".