Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

baaardzo słaby transfer danych


Poziom 6, Zwiadowca Przestworzy
  • 2
  • 0
  • 0

baaardzo słaby transfer danych

Cześć

 

Czy wiecie może co się dziej z tranferem danych? Mieszkam w Pruszczu Gdańskim i od kilku miesięcy wieczorami nie mogę korzystać z internetu od kilku dni w zasadzie od 15 jest już problem... jest tak słaby transfer, a niby jestem w zasięgu LTE... Czy ktoś coś wie na ten temat? coś ma się poprawić w końcu?

7 ODPOW. 7
Anonim

Nie dotyczy

baaardzo słaby transfer danych

@pisiu44Zgłoś problem do BOK 510 100 100 i tam też powiedzą ci co się dzieje. 


Poziom 6, Zwiadowca Przestworzy
  • 2
  • 0
  • 0

baaardzo słaby transfer danych

maltretuję BOK od kiedy problem zaczął wytępować... niesety mają mnie w poszanowaniu bo umowa nie gwarantuje konkrtnego zasięgu i transferu w konkretnym miejscu... Mogę sobie jechać w inne miejse i mieć dobry transfer...


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32806
  • 39019
  • 1390

baaardzo słaby transfer danych

A masz możliwość wymuszenia konkretnej częstotliwości lub zakresu sieci?Czasem na 3G jest lepiej niż na LTE.

Poziom 6, Zwiadowca Przestworzy
  • 4
  • 0
  • 0

baaardzo słaby transfer danych

W Warszawie mam ten sam problem. Co chwila internet się "zacina", a maksymalny transfer jest żenująco niski. Miałem w tych samych miejscach play LTE, prędkość była wielokrotnie większa, żadnych lagów, a Orange w ogóle czasami nie ma transferu. 

Jak Play wróci z DIL bez zastanowienia wrocę do Play.


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 19976
  • 57757
  • 784

baaardzo słaby transfer danych

Prędkość internetu zależy od obciążenia nadajnika w danym momencie. Wieczorami, niestety jest mocniej obciążony, więcej osób korzysta.

Przyczyną słabej prędkości może być też awaria lub modernizacja stacji.

W takich sytuacjach dobrze jest informować operatora dzwoniąc na BOK pod nr: 510 100 100. Podając lokalizację korzystania z internetu, konsultant jest w stanie zlokalizować nadajnik i zweryfikować, co się dzieje. W przypadku dużego obciążenia nadajnika, zgłoszenia mogą przyczynić się do modernizacji, bądź postawienia nowej stacji BTS.


Poziom 6, Zwiadowca Przestworzy
  • 4
  • 0
  • 0

baaardzo słaby transfer danych

Kolejne bardzo logiczne rozwiązanie.

Z linku przesyłanego na maila można zobaczyć odpowiedź na własnego posta i wykorzystać funkcję komentarza tego posta, a po napisaniu odpowiedzi i próbie jej publikacji okazuje się że post nie jest publikowany. 

Kolejne logiczne rozwiązanie.


Poziom 6, Zwiadowca Przestworzy
  • 4
  • 0
  • 0

baaardzo słaby transfer danych

Post który napisałem w odpowiedzi a który nie został opublikowany brzmiał mniej więcej tak.

 

Bardzo proklienckie ma Orange bo infolinia jest płatna co z pewnością zniechęca do korzystania z niej. Może to nie są wielkie pieniądze ale jak się już płaci i usłyszy odpowiedź taką jak napisane w poście - "taki transfer mamy i nic się nie da z tym zrobić", to nie dość że człowieka drażni transfer to jeszcze zmarnowany czas i pieniądze.

 

Może warto poinformować wszystkie osoby korzystające z internetu, że kontrakt z Orange wiąże się z tym, że będą lagi, przerwy w dostępie do internetu a transfer na poziomie 4G+ to np. klika mega na sekundę. Nastomiast w Play w tych samych lokalizacjach sieć jest dużo bardziej przepustowa, nie przerywa i lagów nie ma.

 

Nie mając wiedzy nt. obciążeń sieci, na logikę, warto się zastanowić czy 5 MB/s w 4G+ w wydaniu Orange to brzmi efektywnie i zachęcająco.

Polecam rozwadze pracownikom Orange i całej firmie. 

 

Może jakiś influencer w końcu wpadnie na pomysł, żeby w trosce o użytkowników internetu zrobić mem, baner, reklamę o treści "Orange 4G+ = 5 MB/s - i z tego jesteśmy dumni, jak również z płatnej infolinii oraz odpowiedzi typu "No musiał być słaby nadajnik, przyjmij to do wiadomości drogi kliencie i nie zawracaj nam więcej głowy".