Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Znaczny spadek prędkość internetu mobilnego.

ROZWIĄZANE

Poziom 12, Tropiciel Przestworzy
  • 7
  • 4
  • 0

Znaczny spadek prędkość internetu mobilnego.

Witam,

Przed dniem 29 marca (początkiem okresu rozliczeniowego) wpisałem kod na 20GB po wykorzystaniu głównego pakietu. Problem pojawił się 29 marca a mianowicie możliwe że nie odnowiło mi głównego pakietu i moja prędkość internetu jest żałosna (upload i download w okolicach 1MB/s). Proszę o pomoc.
1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Poziom 36, Nawigator Galaktyczny
  • 3187
  • 7368
  • 134

Znaczny spadek prędkość internetu mobilnego.

@szychson, Kolejne pytanie masz aktywny Bezpieczny Internet ??

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

12 ODPOW. 12

Poziom 36, Nawigator Galaktyczny
  • 3187
  • 7368
  • 134

Znaczny spadek prędkość internetu mobilnego.

@szychson, jaki dokładnie pakiet, oferta ?? Wygląda bardziej na lejek czyli wykorzystanie GB i spadek prędkości. 


Poziom 12, Tropiciel Przestworzy
  • 7
  • 4
  • 0

Znaczny spadek prędkość internetu mobilnego.

Oferta SmartPlanLTE z włączonym nielimitowanym LTE (telefon używany jako przenośny hotspot). A jeżeli lejek to możliwe że ten po zużyciu 100GB dalej się utrzymuje


Poziom 36, Nawigator Galaktyczny
  • 3187
  • 7368
  • 134

Znaczny spadek prędkość internetu mobilnego.

Tak, jeśli zostało przekroczone 100 GB spowoduje spadek prędkości do końca okresu rozliczeniowego. W nowym okresie rozliczeniowym prędkość powinna powrócić. 

 

Pobór danych w technologii LTE przekraczający 100 GB spowoduje spadek prędkości przesyłu danych do maks. 1MB/s


Poziom 12, Tropiciel Przestworzy
  • 7
  • 4
  • 0

Znaczny spadek prędkość internetu mobilnego.

Własnie problem jest w tym że po okresie nie wróciło, czyli chyba bez kontaktu z BOK się nie obejdzie


Poziom 36, Nawigator Galaktyczny
  • 3187
  • 7368
  • 134

Znaczny spadek prędkość internetu mobilnego.

Zrób screena z głównej strony Mój Orange i z okresem rozliczeniowym. (Zakryj dane)

 

Restart urządzenia proponuję. 


Poziom 36, Nawigator Galaktyczny
  • 3187
  • 7368
  • 134

Znaczny spadek prędkość internetu mobilnego.

@szychson, Kolejne pytanie masz aktywny Bezpieczny Internet ??


Poziom 12, Tropiciel Przestworzy
  • 7
  • 4
  • 0

Znaczny spadek prędkość internetu mobilnego.

Restart nie pomaga.Przechwytywanie.PNG


Poziom 12, Tropiciel Przestworzy
  • 7
  • 4
  • 0

Znaczny spadek prędkość internetu mobilnego.

Przechwytywanie.PNG

 


Poziom 12, Tropiciel Przestworzy
  • 7
  • 4
  • 0

Znaczny spadek prędkość internetu mobilnego.

Wyłączyłem i włączyłem schodki i wydaje się być na razie ok. Dzięki za pomoc