- « Poprzedni
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
VoLTE i VoWiFi - kiedy mogę się spodziewać dopuszczenia mojego telefonu?
Jak wygląda proces certyfikacji w Orange? Czy to jest rzeczywisty proces - czy też tylko kolejne narzędzie marketingowe, zachęcające do zakupu telefonów w kanale dystrybucyjnym Orange? Pytam - ponieważ posiadam Xiaomi POCO F2 Pro, który jest niezwykle zbliżony sprzętowo i softwarewo do będących na liście Xiaomi 10 - a jednak nie mogę korzystać z tych usług, które są już na świecie standardem. Zwłaszcza w tych trudnych czasach, kiedy siedzimy w czterech ścianach i najlepszym możliwym zasięgiem jest WiFi. Nie rozumiem też strategii - przerzucenie większej liczby użytkowników siedzących za murami po pierwsze pozytywnie może wpłynąć na jakość usług dla danego klienta (lepszy zasięg WiFi wewnątrz budynku niż sieci komórkowej Orange) jednocześnie uwalniając zasoby sieci podnosząc jej sprawność dla pozostałych. Nikt tego tam u Was nie dostrzega? To się chyba nazywa off-load...
Rad bym usłyszeć, kiedy mogę się spodziewać dopuszczenia mojego telefonu do korzystania z tych usług. Gdybym wiedział o tych ograniczeniach 4 miesiące temu - przyznaję sam nie sprawdziłem - to zastanowiłbym się 3 razy nad przeniesieniem się do Was z całą firmą od konkurencji. Jednocześnie uczulę wszystkich w swoim kręgu, żeby taki element wzięli pod uwagę swoich rozważań, bo taka reglamentacja przypomina epokę słusznie minioną. O podejściu konsultantów do tej kwestii nawet nie wspomnę - lepiej spuścić na to zasłonę milczenia.
Pozdrawiam.
Adam.
________________
*Doprecyzowana nazwa tematu - moderator Wojciech.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
VoLTE i VoWiFi - kiedy mogę się spodziewać dopuszczenia mojego telefonu?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
VoLTE i VoWiFi - kiedy mogę się spodziewać dopuszczenia mojego telefonu?
Nawet dla telefonów na tej samej platformie sprzętowej i niemal identycznej wersji softu? Cóż ta za magiczne parametry, które trzeba kalibrować dla każdego modelu oddzielnie i nie da się tego zrobić OTA dla wszystkich?
A jeśli już tak jest słabo z tą współpracą - to może trzeba im pomóc poprzez intensywne bombardowanie obu stron zapytaniami - znudzi im się czytanie tego, to się wezmą do roboty 😋.
Pozdrawiam.
Adam.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
VoLTE i VoWiFi - kiedy mogę się spodziewać dopuszczenia mojego telefonu?
Witam. Ja korzystałem z usługi volte i wifi calling od stycznia 2020 do 20 lutego 2021 na telefonie oneplus 7t i wszystko działało super. Niestyty 20 lutego ta funkcjonalność została mi zabrana i już nie mogę z tych usług korzystać. Dokąd zmierzasz Orange???
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
VoLTE i VoWiFi - kiedy mogę się spodziewać dopuszczenia mojego telefonu?
W rzeczy samej - dokąd zmierzają? W czym tak naprawdę leży problem - bo nie chce mi się wierzyć, że faktycznie następuje "degradacja sieci". Już w szczególności nie rozumiem takiego stwierdzenia dla VoWiFi - przecież to sieć radiową wręcz "uzdrawia". Czyżby zatem chodziło tylko i wyłącznie o CDR'y i brak możliwości pełnej kontroli poczynań abonenta z potencjalną rozliczalnością usługi w przyszłości?
Pozdrawiam.
Adam.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
VoLTE i VoWiFi - kiedy mogę się spodziewać dopuszczenia mojego telefonu?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
VoLTE i VoWiFi - kiedy mogę się spodziewać dopuszczenia mojego telefonu?
Tak czy siak - ktoś podjął decyzję, żeby wyciąć usługę dla sporej grupy świadomych i zainteresowanych użytkowników, którzy przy dobrym wietrze i odpowiedniej moderacji mogliby dostarczyć mnóstwa materiału do analizy i przyszłej optymalizacji sieci... Tylko komuś musiałby się chcieć spojrzeć na to w taki sposób...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
VoLTE i VoWiFi - kiedy mogę się spodziewać dopuszczenia mojego telefonu?
To jest beton. My użytkownicy telefonów oneplus też mamy dokładnie ten sam problem. Jak w filmie "nie mamy pana płaszczu i co nam pan zrobisz?" też rozważam przejście do konkurencyjnej firmy gsm (tmibile) bo oni maja na liscie wspieranych telefonów markę oneplus i oppo (czyli jednak się da, o zgrozo 😮 ) ...
Dziwi mnie fakt, że firma blokuję te usługi specjalnie gdy ichniejszy system wykryje iż telefonu nie ma na liście wspieranych urządzeń, a w konkurencji czyli w tym przypadku tmobile jak najbardziej jest. Mam telefon oneplus 7T Pro i w tmobile nie ma problemu... W orange VoLTE się załącza tylko ich system ciągle wyłacza... Dosłownie jak u Bareji...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
VoLTE i VoWiFi - kiedy mogę się spodziewać dopuszczenia mojego telefonu?
@olanyKlient firma co produkuje twój telefon, niedługo zostanie przejęta, może to już się realizuje, stąd kiepskie wsparcie. Nie obarczaj tym Orange.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
VoLTE i VoWiFi - kiedy mogę się spodziewać dopuszczenia mojego telefonu?
Ciekawe - tylko co to ma do rzeczy? Telefon spełnia normy i posiada określona funkcjonalność - i tylko przez decyzje operatora nie można z niej korzystać... To o tym jest ten wątek - taka była moja intencja. Rad bym, żeby takim pozostał. I rad bym, żeby ktoś ze strony operatora się wypowiedział - może jest w stanie wyjaśnić ten stan rzeczy?
- « Poprzedni
- Następny »