- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Witam, dziś podłączyłem router FunBox 2.0 i mam problem z usługą VoIP.
Status telefonu VoIP jest aktywny i testując z pozycji funboxu telefon normalnie dzwoni. Z telefonu da się również wykonywać połączenia. Gorzej jest z połączeniami przychodzącymi, tutaj połączenia nie dochodzą.
Dzwoniąc z telefonu komórkowego na numer telefonu VoIP, w komórce słychać sygnał, jednak na telefonie VoIP nic się nie wyświetla, ani nie dzwoni on. Próba połączenia się z telefonu stacjonarnego podłączonego prosto do sieci również się nie powiodła. Dzwoniąc z innego telefonu z VoIP, sygnał jest normalnie. W czym może być problem?
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
VoIP nie działa
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
VoIP nie działa
@picorrex, jak ostatecznie skończyła się Twoja sprawa? Czy udało się problem rozwiązać i czy podpowiedź Piotrka okazała się pomocna? Jeżeli tak, to zachęcam Cię do oznaczenia jej jako rozwiązanie. Ułatwi to innym użytkownikom odnalezienie właśnie Twojego tematu i szybsze rozwiązanie problemu
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
VoIP nie działa
Ostatecznie wyszło, że technicy ustawili numer telefonu na adres, który już 30 lat od przeniesienia jest nieaktualny i także na tamten adres zostały wysłane rachunki. Koniec końców po tygodniu walki telefonicznej udało się im zmienić adres na poprawny, a co za tym idzie telefon zaczął normalnie dzwonić.