Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

VoIP nie działa

ROZWIĄZANE
Highlighted

Poziom 6, Poszukiwacz
  • 3
  • 0
  • 0

VoIP nie działa

Witam, dziś podłączyłem router FunBox 2.0 i mam problem z usługą VoIP.
Status telefonu VoIP jest aktywny i testując z pozycji funboxu telefon normalnie dzwoni. Z telefonu da się również wykonywać połączenia. Gorzej jest z połączeniami przychodzącymi, tutaj połączenia nie dochodzą.
Dzwoniąc z telefonu komórkowego na numer telefonu VoIP, w komórce słychać sygnał, jednak na telefonie VoIP nic się nie wyświetla, ani nie dzwoni on. Próba połączenia się z telefonu stacjonarnego podłączonego prosto do sieci również się nie powiodła. Dzwoniąc z innego telefonu z VoIP, sygnał jest normalnie. W czym może być problem?

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:
Highlighted

Poziom 40, Guru *****
  • 29405
  • 21524
  • 1270

VoIP nie działa

To zgłoś uszkodzenie na BOK http://orange.pl/kontakt

Muszą poprawić przekierowania na numer.

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

5 ODPOW. 5
Highlighted

Poziom 40, Guru *****
  • 29405
  • 21524
  • 1270

VoIP nie działa

Czy numer był nowy? Przenoszony z telefonu analogowego lub innej sieci?
Highlighted

Poziom 6, Poszukiwacz
  • 3
  • 0
  • 0

VoIP nie działa

Telefon był przenoszony z analogowego.
Highlighted

Poziom 40, Guru *****
  • 29405
  • 21524
  • 1270

VoIP nie działa

To zgłoś uszkodzenie na BOK http://orange.pl/kontakt

Muszą poprawić przekierowania na numer.

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

Highlighted

Zespół Nasz Orange
  • 853
  • 3120
  • 48

VoIP nie działa

@picorrex, jak ostatecznie skończyła się Twoja sprawa? Czy udało się problem rozwiązać i czy podpowiedź Piotrka okazała się pomocna? Jeżeli tak, to zachęcam Cię do oznaczenia jej jako rozwiązanie. Ułatwi to innym użytkownikom odnalezienie właśnie Twojego tematu i szybsze rozwiązanie problemu Emotikon: Szczęśliwy

Highlighted

Poziom 6, Poszukiwacz
  • 3
  • 0
  • 0

VoIP nie działa

Ostatecznie wyszło, że technicy ustawili numer telefonu na adres, który już 30 lat od przeniesienia jest nieaktualny i także na tamten adres zostały wysłane rachunki. Koniec końców po tygodniu walki telefonicznej udało się im zmienić adres na poprawny, a co za tym idzie telefon zaczął normalnie dzwonić.