- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
jestem klientem Orange na kartę, a taryfa to bez limitu.
Niestety mimo , ze posiadam IPhone 12 Pro nie mogę korzystać z VolLte jak i „dzwon przez wifi” - tutaj włączając ta opcje mam komunikat , żeby skontaktować się z Orange . Mam najnowsza wersje oprogramowani w telefonie . Co może być problemem ?
dla tych dwóch funkcjonalności zmieniłem operatora , teraz nie mogę z nich korzystać .
dziekuje zw pomoc,
____________
* W temacie doprecyzowano tytuł - Wiktor
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Poproś w takim razie konsultanta o ponowne wyłączenie i włączenie obydwu usług, bo nadal nie działają. Mi się też tak zdarzało i ponowna aktywacja u konsula pomagała.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Uruchomienie usług WiFi Calling i VoLTE na iPhonie 12 Pro
Sprawdź post z rozwiązaniem z tego wątku.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Uruchomienie usług WiFi Calling i VoLTE na iPhonie 12 Pro
@toleknapisał(-a)
Sprawdź post z rozwiązaniem z tego wątku.
Czytałem ten wątek . Mam wszystko poustawiane zgodnie z opisem i wszystko sprawdzone, obsługa Orange również potwierdziła włączona usługę . Mimo to czytałem w innych wątkach, ze dopiero Pan Artur pomógł po interwencji.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Uruchomienie usług WiFi Calling i VoLTE na iPhonie 12 Pro
@amarylis sprawdź jeszcze raz poprawność włączenia usług.
Informacje dotyczące WiFi Calling:
https://www.orange.pl/view/wificalling
Informacje dotyczące VoLTE:
https://www.orange.pl/omnibook/volte-voice-over-lte
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Uruchomienie usług WiFi Calling i VoLTE na iPhonie 12 Pro
Jestem w stu procentach przekonany, ze wszystko jest wykonane prawidłowo , jednak problem i komunikat wciąż występuje.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Uruchomienie usług WiFi Calling i VoLTE na iPhonie 12 Pro
@amarylis zakładam, że z WiFi Calling chcesz korzystać w kraju, bo za granicą usługa w Twojej ofercie nie działa.
Jeszcze pytanie, czy masz aktualne oprogramowanie na telefonie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Uruchomienie usług WiFi Calling i VoLTE na iPhonie 12 Pro
Tak, w pierwszym poście zaznaczyłem , ze oprogramowanie jest najnowsze . I tak w kraju . Naprawdę spełniam wszystkie punkty wymagane, potraktowałbym ten przypadek jako Bug, w nie brak umiejętności konfiguracji . Co w takim przypadku ?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Uruchomienie usług WiFi Calling i VoLTE na iPhonie 12 Pro
Głupie pytanie: czy po włączeniu usług przez konsultanta restartowałeś telefon?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Uruchomienie usług WiFi Calling i VoLTE na iPhonie 12 Pro
Czasami oczywiste podpowiedzi mogą nakierować.
Można jeszcze sprawdzić, czy przekładając kartę SIM do innego urządzenia z usługami WiFi Calling oraz VoLTE, czy będzie działało. Będzie wiadomo, czy karta SIM nie stelaża problemów lub telefon.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Uruchomienie usług WiFi Calling i VoLTE na iPhonie 12 Pro
Również nie działa w telefonie partnerki i tak resetowałem urządzenie jak i wyjmowałem kartę kilkukrotnie .
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »