- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
UOKIK
@Venomoth3 myśli sz z o tym?
https://www.uokik.gov.pl/aktualnosci.php?news_id=17696
Uważam, że wszystkie umowy i regulaminy usług powinny być zrozumiałe i czytelne, a klient informowany za co płaci, co dostaje w promocji i na ile za free.. Transparentność i konkrety, a nie " doczytaj sobie ". Skoro oferta przedstawiana jest klientowi to ze wszystkimi konsekwencjami i kruczkami. Bez gwiazdek i drobnego druku..
Wiem, wiem... By się wtedy gorzej sprzedawało, ale uczciwie. Nie każdy zrozumie i chce czytać całe regulaminy... bo umowy niestety trzeba
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
UOKIK
Osoba, która zechce skorzystać z usług, nie musi być mamiona naciąganiem i ukrywaniem zobowiązań pod gwiazdkami. Jestem zdecydowany, to biorę. Nie jestem, to szukam u konkurencji lub rezygnuję.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
UOKIK
Uważam że tylko uczciwość i przejrzystość ofert, a tym samym identyczne podejście do użytkownika usług i przyszłego klienta jest obowiązkiem danego sprzedawcy usług/ operatora (i nie mówię tu o jednej firmie lecz o wszystkich) jest to także gwarancją zaufania danego klienta do danej firmy (takie zaufanie bardzo łatwo stracić, a konkurencja czuwa).