- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Tragiczna jakość połączeń z UK
Odbieram bardzo dużo połączeń z UK.
(od klientów, także zwykle są to za każdym razem inne osoby)
Staram się z danymi kontaktowymi dodawać notkę żeby dzwonili przez VOIP typu WhatsApp, ale nie każdy ma możliwość, a część nie doczyta i tak dalej....
Jakość połączeń komórkowych jest TRAGICZNA, bardzo ciężko się dogadać, w porównaniu do VOIP.
A że głupio tak każdemu mówić jak już dzwoni żeby oddzwonił przez WhatsApp bo nie rozumiem co do mnie mówi....to muszę kontynuować w cierpieniu taką rozmowę i próbować wydedukować co druga strona do mnie mówi.
Ale przechodząc do rzeczy...czy możecie wypracować z głównymi operatorami w UK jakieś rozwiązanie które jakkolwiek poprawi tą tragiczną jakość rozmów i tragiczny bitrate, kompresowany pewnie po drodze 10 razy przez różne urządzenia?
Po swojej stronie akurat mam już VoLTE i na jakość rozmów krajowych nie narzekam.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Tragiczna jakość połączeń z UK
@forumowicz0 czy sprawdzane były połączenia na innym telefonie? Warto może taką próbę przeprowadzić.
Jeżeli nadal uważasz, że to wina po stronie operatorów, to trzeba zrobić zgłoszenie na infolinii, czacie i przedstawić zaistniałą sytuację.
Jako użytkownicy nie mamy wpływu na jakość połączeń, chyba, że problem jest po stronie urządzenia, dlatego proponuję sprawdzić na innym.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Tragiczna jakość połączeń z UK
To nie wina mojego telefonu....iPhone 12 z aktywnym VoLTE więc o żadnych problemach sprzętowych nie ma mowy
Jeżeli nadal uważasz, że to wina po stronie operatorów, to trzeba zrobić zgłoszenie na infolinii, czacie i przedstawić zaistniałą sytuację.
Wina jak wina - dowiem się że wszystko działa tak jak ma działać bo "taki jest system i takie jest połączenie z UK"
Ten post jest po to żeby Orange zaczęło myśleć o jakichś zmianach systemowych i bliższej współpracy z operatorami w UK.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Tragiczna jakość połączeń z UK
@forumowicz0 jakość połączeń uzależniona jest od wielu rzeczy i diagnoza twojego problemu, nie jest prosta, klient może ze stacjonarki dzwonić czy badziewnego telefonu, lub mieć problem z zasięgiem i wspierać się Vow-fi (jakość głosowa kiepska), Połączenia zagraniczne zawsze stwarzają problemy, choć dzwoniąc do niemieckich klientów, jakość połączeń znakomita, dziwi więc że bogate kraje jak UK gdzie co 2 ma iPhone, ma tak słabe połączenia, choć może i na styku gdzieś ta jakość taka marna.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Tragiczna jakość połączeń z UK
@forumowicz0 nie w te miejsce zgłaszasz swoje problemy. Tu tylkk pomagają użytkownicy użytkownikom. Z Orange prócz zespołu NO mało kto zagląda. Czasami pojawiają się pracownicy.
Jak chcesz przedstawić swoje problemy, to tu masz sposoby kontaktu z Orange:
https://www.orange.pl/view/kontakt