- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Telenor Maritime
Cześć,
01.02 utraciłem możliwość logowania się do sieci Telenor Maritime, jestem marynarzem i to jedyna sieć dostępna na statku. Czy ktoś coś wie aby Orange wycofał się z obsługi tej sieci? Na liści partnerów roamingowych wciąż widnieje, ale może lista jest nieaktualizowana.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Telenor Maritime
Dostępność zależy od innych czynników. Spróbuj ręcznie wyszukać operatora w telefonie. Nie wiem czy póki miałeś zasięg nie dostawałeś prośby o wpłatę zaliczki na rachunek? (Usługi na statkach są drogie).
Jeśli to nie pomaga, trzeba zgłosić problem na BOK. Nie wiem na ile masz możliwość to jest opcja przez czat http://orange.pl/kontakt dostępny w dno robocze lub przez infolinię +48510100100 - numer dostępny jest z dowolnego numeru w dowolnej sieci. Niestety z poziomu forum nic nie sprawdzimy od zaplecza.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Telenor Maritime
Dzięki za odpowiedź.
Sieć wybieram ręcznie, poza tym jest dostępna tylko ta jedna, środki na koncie są, zdecydowanie problem leży po stronie Orange, dostaję bowiem komunikat, że "karta sim nie pozwala na połączenie z tą siecią"
Może uda mi się uruchomić czata z konsultantem, tak czy inaczej dzięki za odpowiedź
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Telenor Maritime
Próowałeś wielokrotnie się połączyć? Zdażyć się moze że dopiero za 8 razem zaskoczy.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Telenor Maritime
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Telenor Maritime
Próbowałem wielokrotnie, bez efektu. Restartowalem telefon, a informatyk restartował nadajniki. Większość chłopaków sygnał ma, natomiast, co znamienne, ja (Orange) i kolega (NjuMobile) sygnału nie mamy.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Telenor Maritime
Nadajniki statkowe są skonfigurowane na sygnał wyłącznie 2G, niemniej jednak próbowałem różnych ustawień, zawsze to samo "karta sim nie pozwala na połączenie z tą siecią".
Czekam na otwarcie czatu z BOK, może uda się u nich coś dowiedzieć.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Telenor Maritime
Dla zainteresowanych.
Na czacie z konsultantem dowiedziałem się, że... muszę włączyć CLIP, CLIR, bo to ma znaczenie w roamingu. Pominę fakt, iż od zawsze miałem te usługi włączone, ale pan po drugiej stronie upierał się iż mam je wyłączone, to nic że zawsze widziałem jaki numer do mnie dzwoni a i inni widzieli mój, cóż... Tak, poza tym co ma CLIP, CLIR do logowania do sieci, nie wiem.
Miałem nieodparte wrażenie, że poziom merytoryczny naszej rozmowy z każdym napisanym słowem zjeżdża niżej i niżej, gościu najwyraźniej nie wiedział jak temat ugryźć. Jakoś przemęcze pozostały czas i po powrocie na ląd sprawdzę jak sprawa wygląda przy logowaniu do innych zagranicznych sieci, ale czuję iż po kilkunastu latach z "pomarańczką" wezmę z nimi rozwód, to już bowiem nie pierwszy taki kwiatek w moim ogródku. Temat uważam za zamknięty, dziękuję wszystkim którzy próbowali mi pomóc.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Telenor Maritime
Obecnie roaming dla tego operatora jest zamknięty.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Telenor Maritime
Cześć Mat
Czy to o czym piszesz to stan przejściowy, czy można się spodziewać wkrótce przywrócenia obsługi czy raczej sprawa dla Orange jest zamknięta?