- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Technik - problem w instalacji (Częstochowa). Termin instalacji jest za długi. Da się coś zrobić?
Cześć, może ktoś miał podobny problem i pomoże z rozwiązaniem, do rzeczy.
Umówiłem zmianę adresu dostawy usługi (światłowód) na nowy adres zamieszkania, lecz dzień przed wizytą technika dostaje sms od Orange, że z powodów technicznych nie podłączą mi usługi w danym terminie i zmienili termin 2 tygodnie później, problem w tym, że w mieszkaniu jest wyprowadzona puszka, poprzedni lokator miał normalnie umowę z Orange i podłączony Internet. Na chacie stwierdzili, że nie ma opcji zmiany terminu wizyty z tego rzekomego problemu. Wygląda na to, że technik zdalnie stwierdził, że nie podłączy. Jakieś porady co zrobić aby przyjechali wcześniej bo jestem 2,5 tygodnia bez Internetu i możliwości pracy zdalnej.
____________________
*Doprecyzowałem nazwę tematu oraz przeniosłem z działu "Internet domowy" - moderator Wojciech.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Technik - problem w instalacji (Częstochowa). Poprzedni Klient ma jeszcze usługę na adresie.
@Efade3złóż reklamację, niech się Orange dogaduje z technikiem. Faktem jest to, że jak slot jest zajęty to nowa usługa nie może zostać uruchomiona.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Technik - problem w instalacji (Częstochowa). Poprzedni Klient ma jeszcze usługę na adresie.
Raczej nie, poprzedni lokator 2 msc wcześniej się wyprowadził
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Technik - problem w instalacji (Częstochowa). Poprzedni Klient ma jeszcze usługę na adresie.
@Efade3 to, że się wyprowadził nie oznacza, że slot jest wolny.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Technik - problem w instalacji (Częstochowa). Poprzedni Klient ma jeszcze usługę na adresie.
@Efade3 jeżeli nie zostanie zakończone świadczenie usługi na danym adresie, to raczej nie będzie możliwości podpisania nowej umowy. Możesz skontaktować się z poprzednim lokatorem i sprawdzić, czy przeniósł usługę na inny adres. Jeśli nie, to może warto dogadać się z nim na zrobienie cesji.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Technik - problem w instalacji (Częstochowa). Termin instalacji jest za długi. Da się coś zrobić?
Tego nie jestem pewien, jestem pewien tylko tego, że miał umowę (info od właściciela kamienicy) . Raczej wątpię, że ktoś by płacił za coś z czego nie mógłby skorzystać. Nie mam możliwości kontaktu z poprzednim lokatorem więc na ten moment możemy tylko snuć przypuszczenia, że "usługa nadal jest na danym adresie"
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Technik - problem w instalacji (Częstochowa). Termin instalacji jest za długi. Da się coś zrobić?
Usługa może być np. zawieszona. Wtedy nie płaci.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Technik - problem w instalacji (Częstochowa). Termin instalacji jest za długi. Da się coś zrobić?
@Efade3 może warto porozmawiać z właścicielem kamienicy, aby wypytał poprzedniego lokatora, na jakim etapie jest umowa na internet lub niech udostępni kontakt do poprzedniego lokatora. Czasami jak do końca umowy zostało niewiele, to poprzedni lokator może sobie trzymać usługę i z niej nie korzystać, bo wcześniejsze rozwiązanie to wyższa kara niż wysokość miesięcznych opłat. Być może poprzedni lokator jest w trakcie przenoszenia usługi na inną lokalizację, a to trochę może potrwać. Dlatego watro by było się coś niecoś dowiedzieć w tej sprawie. Bez kontaktu z poprzednim lokatorem można tylko gdybać i trudno coś konkretnego podpowiedzieć.
@Glut nie jestem pewny, czy obecnie da się usługę zawiesić. Kiedyś mając usługę internetową na linii, można było na rok zawiesić telefon stacjonarny, wtedy można było pominąć opłatę za utrzymanie linii, ale za zawieszony telefon stacjonarny i tak ponosiło się około połowy opłaty abonamentowej.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Technik - problem w instalacji (Częstochowa). Termin instalacji jest za długi. Da się coś zrobić?
@Efade3 jeśli nie przeniósł lub nie zrezygnował, to usługa dalej działa i slot do podłączenia jest zajęty. Nie zmienia to faktu, że mogą być inne wolne sloty w punkcie dystrybucji ( Skrzynka OPP) w Twoim budynku i instalacja jest wtedy do wykorzystania.
Co jest napisanie na skrzynkach światłowodów? To będzie oznaczało kto jest właścicielem sieci. Jeśli Orange, będzie prosto...jeśli nie, mogą być kłopoty z uwolnieniem instalacji ( u obcych operatorów to wygląda inaczej)
Przyspieszyć instalacje możesz na infolinii wyszukując za pomocą konsultanta wolny termin wcześniejszy, np ktoś zrezygnuje z instalacji i zwolni termin
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Technik - problem w instalacji (Częstochowa). Termin instalacji jest za długi. Da się coś zrobić?
@Efade3 przyczyna przesunięcia instalacji może też być związana z organizacją czasu pracy techników. Mogły wypaść jakieś inne ważniejsze roboty np awaria lub choroba technika i nie ma tylu ludzi aby wszystko wykonać wg pierwotnego terminarzu. Tak więc nie masz w zasadzie żadnych możliwości wpłynięcia na termin instalacji. Możesz oczywiście zadzwonić i prosić żeby jednak technik był wcześniej ale za bardzo bym się nie łudził że uda się to zmienić.