Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Straty pakietów, wysoki ping, LTE


Poziom 7, Poszukiwacz
  • 5
  • 0
  • 0

Straty pakietów, wysoki ping, LTE

Witam,

 

Od maja posiadam, internet z Orange wraz z airboxem. Lte na nim działało wyśmienicie (1 stracony pakiet raz na "ruski rok") ale od ok. tygodnia w losowych momentach występuję znaczne straty pakietów oraz podwyższony ping w niektórych aplikacjach (taki stan potrafi utrzymywać się nawet kilka godzin), jest to bardzo uciążliwe. Program WinMtr pokazuje, że problemy zaczynają się od adresu 172.18.0.2.

 

Nie wiem co mogę zrobić w tej sytuacji oraz gdzie powinienem poszukać pomocy.

12 ODPOW. 12
Anonim

Nie dotyczy

Straty pakietów, wysoki ping, LTE

Ja mam tak od kilku dni na stacjonarnym 

beznazwy.png

 

 

 

 

 


Poziom 13, Recenzent
  • 41
  • 5
  • 0

Straty pakietów, wysoki ping, LTE

Nie jestescie sami ... Wy to jeszcze macie dobre pingi a u mnie ....Ja juz naprawde mysle o przeniesieniu sie ale czy jest sens jak jedyna alternatywa to netia na tych samych kablach ?

 

https://www.fotosik.pl/zdjecie/usun/kZ2jNfZnKBzc7hCQ8zzd7armeqJdSG


Poziom 14, Recenzent
  • 5
  • 3
  • 1

Straty pakietów, wysoki ping, LTE

U mnie to samo, przez ostatnie dni w godzinach wieczornych nie da się normalnie korzystać z internetu ping waha się od 200 do 1000, a i pewnie pakiety też znikają. Co ciekawe po przełączeniu na WCDMA ping wraca do normy. Jutro dzwonie do Orange zobaczymy co powiedzą.

Poziom 40, Guru *****
  • 31645
  • 31414
  • 1339

Straty pakietów, wysoki ping, LTE

Zgłoś problem przez stronę zasięgu http://zasieg.orange.pl - wybierz lokalizację i poniżej będzie opcja na dodanie zgłoszenia. Jeśli to robiłeś wcześniej, to daj znać jaka była odpowiedź.

Poziom 7, Poszukiwacz
  • 5
  • 0
  • 0

Straty pakietów, wysoki ping, LTE

Dwa dni temu tak zrobiłem i otrzymałem taką wiadomość:

 

"Sprawdziliśmy - usługi internetowe działają prawidłowo. Prosimy o sprawdzenie konfiguracji i ustawień..."

 

Dziś ponownie zgłosiłem tak problem po Twoim wpisie, zobaczymy jaka teraz będzie odpowiedź.


Poziom 40, Guru *****
  • 31645
  • 31414
  • 1339

Straty pakietów, wysoki ping, LTE

A masz możliwość przetestowania działa internetu w innym miejscu lub na innym urządzeniu?

Poziom 7, Poszukiwacz
  • 5
  • 0
  • 0

Straty pakietów, wysoki ping, LTE

Natomiast teraz otrzymałem odpowiedź: "Sygnał UTMS w okolicach działa poprawnie, problemem może być słaby zasięg w budynkach" , mam również zrobić test na zewnątrz budynku i ewentualnie zakupić antenę. Ręce opadają, nie wiem jak to wytłumaczyć żeby zrozumieli.

 

Laptop, telefon, różne miejsca w budynku i poza wszędzie tak samo.

 

 

Btw. internet wrócił do normy (a problem trwał od 17:40 do 21:48) aż boję się co będzie jutro:P


Poziom 40, Guru *****
  • 31645
  • 31414
  • 1339

Straty pakietów, wysoki ping, LTE

Niestety mamy tydzień "zatłoczenia internetowego" 😕

Poziom 7, Poszukiwacz
  • 5
  • 0
  • 0

Straty pakietów, wysoki ping, LTE

Jeden dzień było wszystko w porządku ale niestety dziś jest to samo: podwyższony ping oraz straty pakietów na poziomie 42% rozpoczynające się od adresu 172.18.0.2 😞