Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Straty pakietów, wysoki ping, LTE


Poziom 7, Zwiadowca Przestworzy
  • 5
  • 0
  • 0

Straty pakietów, wysoki ping, LTE

Witam,

 

Od maja posiadam, internet z Orange wraz z airboxem. Lte na nim działało wyśmienicie (1 stracony pakiet raz na "ruski rok") ale od ok. tygodnia w losowych momentach występuję znaczne straty pakietów oraz podwyższony ping w niektórych aplikacjach (taki stan potrafi utrzymywać się nawet kilka godzin), jest to bardzo uciążliwe. Program WinMtr pokazuje, że problemy zaczynają się od adresu 172.18.0.2.

 

Nie wiem co mogę zrobić w tej sytuacji oraz gdzie powinienem poszukać pomocy.

12 ODPOW. 12
Anonim

Nie dotyczy

Straty pakietów, wysoki ping, LTE

Ja mam tak od kilku dni na stacjonarnym 

beznazwy.png

 

 

 

 

 


Poziom 13, Tropiciel Przestworzy
  • 41
  • 5
  • 0

Straty pakietów, wysoki ping, LTE

Nie jestescie sami ... Wy to jeszcze macie dobre pingi a u mnie ....Ja juz naprawde mysle o przeniesieniu sie ale czy jest sens jak jedyna alternatywa to netia na tych samych kablach ?

 

https://www.fotosik.pl/zdjecie/usun/kZ2jNfZnKBzc7hCQ8zzd7armeqJdSG


Poziom 14, Tropiciel Przestworzy
  • 5
  • 3
  • 1

Straty pakietów, wysoki ping, LTE

U mnie to samo, przez ostatnie dni w godzinach wieczornych nie da się normalnie korzystać z internetu ping waha się od 200 do 1000, a i pewnie pakiety też znikają. Co ciekawe po przełączeniu na WCDMA ping wraca do normy. Jutro dzwonie do Orange zobaczymy co powiedzą.

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32291
  • 36065
  • 1364

Straty pakietów, wysoki ping, LTE

Zgłoś problem przez stronę zasięgu http://zasieg.orange.pl - wybierz lokalizację i poniżej będzie opcja na dodanie zgłoszenia. Jeśli to robiłeś wcześniej, to daj znać jaka była odpowiedź.

Poziom 7, Zwiadowca Przestworzy
  • 5
  • 0
  • 0

Straty pakietów, wysoki ping, LTE

Dwa dni temu tak zrobiłem i otrzymałem taką wiadomość:

 

"Sprawdziliśmy - usługi internetowe działają prawidłowo. Prosimy o sprawdzenie konfiguracji i ustawień..."

 

Dziś ponownie zgłosiłem tak problem po Twoim wpisie, zobaczymy jaka teraz będzie odpowiedź.


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32291
  • 36065
  • 1364

Straty pakietów, wysoki ping, LTE

A masz możliwość przetestowania działa internetu w innym miejscu lub na innym urządzeniu?

Poziom 7, Zwiadowca Przestworzy
  • 5
  • 0
  • 0

Straty pakietów, wysoki ping, LTE

Natomiast teraz otrzymałem odpowiedź: "Sygnał UTMS w okolicach działa poprawnie, problemem może być słaby zasięg w budynkach" , mam również zrobić test na zewnątrz budynku i ewentualnie zakupić antenę. Ręce opadają, nie wiem jak to wytłumaczyć żeby zrozumieli.

 

Laptop, telefon, różne miejsca w budynku i poza wszędzie tak samo.

 

 

Btw. internet wrócił do normy (a problem trwał od 17:40 do 21:48) aż boję się co będzie jutro:P


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32291
  • 36065
  • 1364

Straty pakietów, wysoki ping, LTE

Niestety mamy tydzień "zatłoczenia internetowego" 😕

Poziom 7, Zwiadowca Przestworzy
  • 5
  • 0
  • 0

Straty pakietów, wysoki ping, LTE

Jeden dzień było wszystko w porządku ale niestety dziś jest to samo: podwyższony ping oraz straty pakietów na poziomie 42% rozpoczynające się od adresu 172.18.0.2 😞