- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Straty pakietów, wysoki ping, LTE
Witam,
Od maja posiadam, internet z Orange wraz z airboxem. Lte na nim działało wyśmienicie (1 stracony pakiet raz na "ruski rok") ale od ok. tygodnia w losowych momentach występuję znaczne straty pakietów oraz podwyższony ping w niektórych aplikacjach (taki stan potrafi utrzymywać się nawet kilka godzin), jest to bardzo uciążliwe. Program WinMtr pokazuje, że problemy zaczynają się od adresu 172.18.0.2.
Nie wiem co mogę zrobić w tej sytuacji oraz gdzie powinienem poszukać pomocy.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Straty pakietów, wysoki ping, LTE
Ja mam tak od kilku dni na stacjonarnym
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Straty pakietów, wysoki ping, LTE
Nie jestescie sami ... Wy to jeszcze macie dobre pingi a u mnie ....Ja juz naprawde mysle o przeniesieniu sie ale czy jest sens jak jedyna alternatywa to netia na tych samych kablach ?
https://www.fotosik.pl/zdjecie/usun/kZ2jNfZnKBzc7hCQ8zzd7armeqJdSG
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Straty pakietów, wysoki ping, LTE
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Straty pakietów, wysoki ping, LTE
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Straty pakietów, wysoki ping, LTE
Dwa dni temu tak zrobiłem i otrzymałem taką wiadomość:
"Sprawdziliśmy - usługi internetowe działają prawidłowo. Prosimy o sprawdzenie konfiguracji i ustawień..."
Dziś ponownie zgłosiłem tak problem po Twoim wpisie, zobaczymy jaka teraz będzie odpowiedź.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Straty pakietów, wysoki ping, LTE
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Straty pakietów, wysoki ping, LTE
Natomiast teraz otrzymałem odpowiedź: "Sygnał UTMS w okolicach działa poprawnie, problemem może być słaby zasięg w budynkach" , mam również zrobić test na zewnątrz budynku i ewentualnie zakupić antenę. Ręce opadają, nie wiem jak to wytłumaczyć żeby zrozumieli.
Laptop, telefon, różne miejsca w budynku i poza wszędzie tak samo.
Btw. internet wrócił do normy (a problem trwał od 17:40 do 21:48) aż boję się co będzie jutro:P
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Straty pakietów, wysoki ping, LTE
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Straty pakietów, wysoki ping, LTE
Jeden dzień było wszystko w porządku ale niestety dziś jest to samo: podwyższony ping oraz straty pakietów na poziomie 42% rozpoczynające się od adresu 172.18.0.2 😞
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »