- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Witam serdecznie,
Posiadam abonament w Orange od ponad roku, wcześniej miałem w Plusie. Od momentu kiedy przeszedłem do Orange zaczął się problem ze słabą jakością dźwięku. Do tego momentu nie miałem czasu tego zrobi, teraz chce to nadrobić.
Opisze może ten problem:
Gdy wykonuje połączenie lub odbieram ale tylko do Orange po minucie do dwóch jest słabszy dźwięk. Tak gdyby nagle zmienił sie w mono albo jakoś jego zmniejszyła się do minimum. Najwięcej dzwonie do żony która też jest w orange więc to jest najbardziej odczuwalne. Gdy dzwonie do innych sieci ten problem żadko występuje.
Chce tutaj zaznaczyć że przed Orange wszystko było ok, razem z żoną mieliśmy Plusa i nie było tego problemu. Ona natomiast dzwoniąc do mnie nie ma tego problemu. Chce tutaj zaznaczyć ze to nie jest wina telefonu posiadam - Samsung Galaxy S5, pare miesięcy wstecz sprawdziłem to z siecią play, problem nie występował. Na dodatek tak jak mówie nie jest on od początku tylko w czasie rozmowy po minucie do dwóch nagle słychać pyknięcie i zmiana głosu jest na mono, w tym czasie użytkownik z którym rozmawiam mial przerwany mój dźwięk i zawsze muszę powtórzyć co mówiłem.
Dajcie mi znać czy z tym da się coś zrobić oprócz zmiany sieci.
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Słaba jakość rozmowy
zawsze warto spróbować bo może ktoś miał podobną sytuację.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Słaba jakość rozmowy
Dziekuje, zle zrobilem szukajac na orange a nie w google.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Słaba jakość rozmowy
Astrologia0 napisał(-a): Chce tutaj zaznaczyć ze to nie jest wina telefonu posiadam - Samsung Galaxy S5, pare miesięcy wstecz sprawdziłem to z siecią play, problem nie występował. Na dodatek tak jak mówie nie jest on od początku tylko w czasie rozmowy po minucie do dwóch nagle słychać pyknięcie i zmiana głosu jest na mono, w tym czasie użytkownik z którym rozmawiam mial przerwany mój dźwięk i zawsze muszę powtórzyć co mówiłem. Dajcie mi znać czy z tym da się coś zrobić oprócz zmiany sieci.
Wierzysz w cuda czyli idealne urządzenia? Bo ja nie...
Aby wyeliminować błąd aparatu proponuję wypożyczyć od kogoś drugi telefon, przełożyć swój SIM i potestować kilka dni.
Tylko w taki sposób będziesz pewny czy to nie jest wina "cudownego" S5. 😄
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Słaba jakość rozmowy
Astrologia0 napisał(-a):Dziekuje, zle zrobilem szukajac na orange a nie w google.
@Astrologia0 zauważ, że zalinkowane wyniki wskazują, że problem nie dotyczy tylko Orange, nawet na pierwszej stronie są wątki wskazujące na problem w sieci Play.
Być może jakiś problem jest po stronie konkretnego przekaźnika, stacji bazowej... warto by ustalić czy to znajduje potwierdzenie i wówczas zgłaszać do właściciela BTSa problemy z jakością połączeń.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Słaba jakość rozmowy
Tak jak napisał @Jozefg. W pierwszej kolejności wykonaj tzw. test krzyżowy, aby sprawdzić czy wina leży po stronie aparatu czy po stronie sieci. Sprawdź kartę SIM w innym aparacie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Słaba jakość rozmowy
U mnie podobnie, rozmowy orange - orange są tak słabek jakości że hej. stuka, rwie itd.
wykluczyłem już apart oraz innych operatorów metodą krzyżowego dzwonienia. nie jest to też kwestia btsu danego. z końcem kwietnia z 3 numerami przechodzimy do innego sieci