Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Słaba jakość rozmowy

ROZWIĄZANE
Highlighted

Poziom 11, Recenzent
  • 3
  • 0
  • 0

Słaba jakość rozmowy

Witam serdecznie,

Posiadam abonament w Orange od ponad roku, wcześniej miałem w Plusie. Od momentu kiedy przeszedłem do Orange zaczął się problem ze słabą jakością dźwięku. Do tego momentu nie miałem czasu tego zrobi, teraz chce to nadrobić.

 

Opisze może ten problem:

Gdy wykonuje połączenie lub odbieram ale tylko do Orange po minucie do dwóch jest słabszy dźwięk. Tak gdyby nagle zmienił sie w mono albo jakoś jego zmniejszyła się do minimum. Najwięcej dzwonie do żony która też jest w orange więc to jest najbardziej odczuwalne. Gdy dzwonie do innych sieci ten problem żadko występuje.

 

Chce tutaj zaznaczyć że przed Orange wszystko było ok, razem z żoną mieliśmy Plusa i nie było tego problemu. Ona natomiast dzwoniąc do mnie nie ma tego problemu. Chce tutaj zaznaczyć ze to nie jest wina telefonu posiadam - Samsung Galaxy S5, pare miesięcy wstecz sprawdziłem to z siecią play, problem nie występował. Na dodatek tak jak mówie nie jest on od początku tylko w czasie rozmowy po minucie do dwóch nagle słychać pyknięcie i zmiana głosu jest na mono, w tym czasie użytkownik z którym rozmawiam mial przerwany mój dźwięk i zawsze muszę powtórzyć co mówiłem.

 

Dajcie mi znać czy z tym da się coś zrobić oprócz zmiany sieci.

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:
Highlighted
Konto usunięte

Nie dotyczy

Słaba jakość rozmowy

8 ODPOW. 8
Highlighted
Konto usunięte

Nie dotyczy

Słaba jakość rozmowy

Kierunek BOK 510 100 100 a nie forum

Highlighted

Poziom 11, Recenzent
  • 3
  • 0
  • 0

Słaba jakość rozmowy

zawsze warto spróbować bo może ktoś miał podobną sytuację.

Highlighted
Konto usunięte

Nie dotyczy

Słaba jakość rozmowy

Highlighted

Poziom 11, Recenzent
  • 3
  • 0
  • 0

Słaba jakość rozmowy

Dziekuje, zle zrobilem szukajac na orange a nie w google.

Highlighted

Poziom 24, Specjalista
  • 613
  • 1366
  • 20

Słaba jakość rozmowy


Astrologia0 napisał(-a):        Chce tutaj zaznaczyć ze to nie jest wina telefonu posiadam - Samsung Galaxy S5, pare miesięcy wstecz sprawdziłem to z siecią play, problem nie występował. Na dodatek tak jak mówie nie jest on od początku tylko w czasie rozmowy po minucie do dwóch nagle słychać pyknięcie i zmiana głosu jest na mono, w tym czasie użytkownik z którym rozmawiam mial przerwany mój dźwięk i zawsze muszę powtórzyć co mówiłem.    Dajcie mi znać czy z tym da się coś zrobić oprócz zmiany sieci.

        Wierzysz w cuda czyli idealne urządzenia? Bo ja nie... 

Aby wyeliminować błąd aparatu proponuję wypożyczyć od kogoś drugi telefon, przełożyć swój SIM i potestować kilka dni.

  Tylko w taki sposób będziesz pewny czy to nie jest wina "cudownego" S5.   😄

 

 

 

Highlighted

Poziom 36, Guru *
  • 4062
  • 6969
  • 143

Słaba jakość rozmowy


Astrologia0 napisał(-a):

Dziekuje, zle zrobilem szukajac na orange a nie w google.


@Astrologia0 zauważ, że zalinkowane wyniki wskazują, że problem nie dotyczy tylko Orange, nawet na pierwszej stronie są wątki wskazujące na problem w sieci Play.

 

Być może jakiś problem jest po stronie konkretnego przekaźnika, stacji bazowej... warto by ustalić czy to znajduje potwierdzenie i wówczas zgłaszać do właściciela BTSa problemy z jakością połączeń.

Highlighted

Poziom 19, Pasjonat
  • 76
  • 54
  • 1

Słaba jakość rozmowy

Tak jak napisał @Jozefg. W pierwszej kolejności wykonaj tzw. test krzyżowy, aby sprawdzić czy wina leży po stronie aparatu czy po stronie sieci. Sprawdź kartę SIM w innym aparacie.

Highlighted

Poziom 5, Obserwator
  • 1
  • 0
  • 0

Słaba jakość rozmowy

U mnie podobnie, rozmowy orange - orange są tak słabek jakości że hej. stuka, rwie itd.

wykluczyłem  już apart oraz innych operatorów metodą krzyżowego dzwonienia. nie jest to też kwestia btsu danego. z końcem kwietnia z 3 numerami przechodzimy do innego sieci