- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
19-04-2018
14:19
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
19-04-2018
14:19
Trafiony - zatopiony 🙂 Nie spodziewałem się, @Kondziu, że masz jeszcze starą kartę, która nie obsługuje LTE. Potwierdziliśmy, że to ona jest winna braku aktywacji Rozmów przez WiFi.
Czas najwyższy wymienić na nową. Tu znajdziesz praktyczne info: https://nasz.orange.pl/t5/Na-kart%C4%99/Samodzielna-wymiana-karty-SIM-przy-u%C5%BCyciu-startera-prep...
Daj znać czy śmiga, gdy już będziesz po wymianie 🙂
20-04-2018
17:39
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
20-04-2018
17:39
Rozmowy przez WiFi "Skontaktuj się z Orange"
Wymiana karty super pomysł. Po wielu problemach z akceptacją warunków od rozmów wifi działa 😄 Dzięki, hej!
21-04-2018
13:43
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
21-04-2018
13:43
Rozmowy przez WiFi "Skontaktuj się z Orange"
Super! Bardzo się cieszę, że udało się rozwiązać problem, miłego korzystania z rozmów przez WiFi! 🙂
05-02-2020
02:48
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
05-02-2020
02:48
Rozmowy przez WiFi "Skontaktuj się z Orange"
Podbijam temat. Ten sam model 5S ten sam komunikat, Orange Free na kartę
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »