Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Rozmowy przez WiFi "Skontaktuj się z Orange"

ROZWIĄZANE
Highlighted

Poziom 12, Recenzent
  • 6
  • 2
  • 0

Rozmowy przez WiFi "Skontaktuj się z Orange"

Witam mam iPhone 5s i nie mogę włączyć Rozmów przez WiFi. W ogóle nie pokazuje się strona z Akceptacją Warunków e.t.c..

Plik_001.png

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:
Highlighted

Pracuję w Orange
  • 2061
  • 5646
  • 110

Rozmowy przez WiFi "Skontaktuj się z Orange"

Trafiony - zatopiony 🙂 Nie spodziewałem się, @Kondziu, że masz jeszcze starą kartę, która nie obsługuje LTE. Potwierdziliśmy, że to ona jest winna braku aktywacji Rozmów przez WiFi.

Czas najwyższy wymienić na nową. Tu znajdziesz praktyczne info: https://nasz.orange.pl/t5/Na-kart%C4%99/Samodzielna-wymiana-karty-SIM-przy-u%C5%BCyciu-startera-prep...

Daj znać czy śmiga, gdy już będziesz po wymianie 🙂

 

 

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

13 ODPOW. 13
Highlighted

Poziom 32, Ekspert
  • 2025
  • 2473
  • 128

Rozmowy przez WiFi "Skontaktuj się z Orange"

Highlighted

Pracuję w Orange
  • 2061
  • 5646
  • 110

Rozmowy przez WiFi "Skontaktuj się z Orange"

Ej no, @Katani1, może najpierw upewnijmy się czy sami nie będziemy mogli rozwiązać problemu 🙂

 

@Kondziu, nie masz przypadkiem jakiejś usługi, która blokuje możliwość korzystania z WiFi Calling?
Tu w sekcji "ograniczenia" jest ich lista: http://www.orange.pl/wificalling

Highlighted

Poziom 32, Ekspert
  • 2025
  • 2473
  • 128

Rozmowy przez WiFi "Skontaktuj się z Orange"

Ja tam się pewnie nie znam, ale komunikat jest jednoznaczny. 

Highlighted

Poziom 12, Recenzent
  • 6
  • 2
  • 0

Rozmowy przez WiFi "Skontaktuj się z Orange"

hmmmm chyba nic nie widzę takiego co tam jest opisane... zwykły numer na kartę i taryfa to orange smart

Highlighted

Poziom 12, Recenzent
  • 6
  • 2
  • 0

Rozmowy przez WiFi "Skontaktuj się z Orange"

Tak i zamiast szybko pomóc to po przeprowadzeniu już paru wiadomości Prosi mnie o jakieś duperele bo nie może bez weryfikacji XDD 😄 

Highlighted

Pracuję w Orange
  • 2061
  • 5646
  • 110

Rozmowy przez WiFi "Skontaktuj się z Orange"

Nie doceniasz! A dzięki tym "duperelom" nikt Ci nie namiesza na koncie i nie sprawdzi informacji na Twój temat bez Twojej wiedzy 🙂

Ptaszki ćwierkają, że wczorajszy kontakt z konsultantem pomógł i możesz już korzystać z Rozmów przez Wi-Fi. Potwierdzisz, @Kondziu i oznaczysz komentarz @Katani1 jako najbardziej pomocny w rozwiązaniu tego problemu? 🙂

Highlighted

Poziom 12, Recenzent
  • 6
  • 2
  • 0

Rozmowy przez WiFi "Skontaktuj się z Orange"

klikałem sobie aż trafiłem na inna osobę w tym kontakcie 😂 do takich rzeczy nie powinno być weryfikacji przecież kto normalny chce obcej osobie coś „naprawić” mniejsza o to za drugim razem nikt mnie o weyfikacje nie prosił usługa miała zostać włączona a nic się takiego nie wydarzyło komunikat ten sam SMS o włączeniu funkcji brak ❤️ Was Ciekawe czy zmiana sieci pomoże bo u różowych działa 😝😝😝😝
Highlighted

Pracuję w Orange
  • 2061
  • 5646
  • 110

Rozmowy przez WiFi "Skontaktuj się z Orange"

Po wyłączeniu i włączeniu iPhone'a ciągle masz ten sam komunikat? Naprawdę nic się nie zmieniło? 🙂
Highlighted

Poziom 12, Recenzent
  • 6
  • 2
  • 0

Rozmowy przez WiFi "Skontaktuj się z Orange"

@Artur nic się nie zmieniło ;( miałem dostać SMS’a od was z informacja na temat włączenia usługi ale nawet tego nie dostałem. Smuteczek. Czy to może być wina starej karty? Która nie obsługuje LTE???
5893C2A7-90D7-456B-A588-15396F723C6B.png