- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Resetowanie sieci
Witam. Od trzech miesięcy przebywam za granica. W ciagu tego czasu jakieś sześć razy musiałam resetować ustawienia sieciowe, powodem tego były nieodtwarzające sie filmy m. in. na Youtube, Netflixie i HBO. Moje pytanie, dlaczego tak się dzieje? Mój telefon to iPhone 12. W zalaczniku screen komunikatu jaki pojawia mi się na Youtube. Dodam ze mojemu bratu nic takiego się nie pojawia…
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Resetowanie sieci
Hej @magdalena31 zerknij do tego linka co przesyłam https://support.apple.com/pl-pl/HT201415 a także tutaj https://support.apple.com/pl-pl/guide/iphone/iphd1cf4268/ios
Moze to pomoże 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Resetowanie sieci
Niestety nie. Ogólnie wi fi mi działa, problem pojawia się gdy chcę obejrzeć jakiś film
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Resetowanie sieci
@magdalena31zerknij jeszcze do tego tematu Rozwiązywanie problemów dotyczących błędów w filmach, buforowania i zawieszania podsyłam linka jest tam o Youtubie i o IPhonie : https://support.google.com/youtube/answer/3037019?hl=pl&co=GENIE.Platform%3DiOS#zippy=%2Caplikacja-y... 🙂