- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem ze stroną NO na telefonie.
@Katani1napisał(-a)No i skończyło się rumakowanie. Ten sam komunikat przy wprowadzonym DNS.
Jeszcze jakieś pomysły?
Przenieś się na Śląsk, koło Bytomia , nie ma takich problemów 😉
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem ze stroną NO na telefonie.
Jak doradził ktoś w innym wątku pomaga też przełączenie sieci na 3G. Ale to to samo, co restart telefonu i nie o to chodzi...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem ze stroną NO na telefonie.
@Katani1 odpowiedni dział powinien się tym zająć, mają Lokalizację, zgłaszasz i lokalizują ci telefon, potem mają wgląd gdzie coś jest nie tak, miałem kiedyś z Danymi Mobilnymi problem, tak to zgłosiłem i naprawili problem w 2 dni, dobrze że mam sim z Play, to korzystałem wtedy z niej.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem ze stroną NO na telefonie.
Tak, tylko nawet na czat teraz wejść nie mogę, na stacjonarnym 😞
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem ze stroną NO na telefonie.
@Katani1 to naprawdę masz "Czarny Piątek", dobrze że ja mam net od innego dostawcy, simki z Play i Plus też, awarie mi nie straszne 😉
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem ze stroną NO na telefonie.
Ja mam problem tylko ze stroną NO na komórce.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem ze stroną NO na telefonie.
@Katani1 zgłoszenie wysmaż i czekaj, jakaś awaria lokalna jest, napierać by to naprawili 😉
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem ze stroną NO na telefonie.
Niestety, na czacie polecono mi to, co już zrobiłem, a nawet więcej. Przywrócenie telefonu do fabryki, reset ustawień sieci komórkowej przez BOK, wymiana SIM i nawet nowy telefon kupiłem.
Czekam na jakieś pomysły.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem ze stroną NO na telefonie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem ze stroną NO na telefonie.
@Katani1napisał(-a)Niestety, na czacie polecono mi to, co już zrobiłem, a nawet więcej. Przywrócenie telefonu do fabryki, reset ustawień sieci komórkowej przez BOK, wymiana SIM i nawet nowy telefon kupiłem.
Czekam na jakieś pomysły.
@Katani1 , ja na samym początku przygody ze smartfonem, miałem podobnie i sam doszedłem do tego. Ale nie powiem Ci, która metoda poskutkowała. Najpierw dokładnie przyjrzałem się uprawnieniom aplikacji systemowych. Dla pewności dałem reset do ustawień domyślnych, czyli najważniejszą dla mnie była przeglądarka systemowa. Od niej zacząłem, by miała wszystkie uprawnienia. Po nitce do kłębka prześledziłem wszystkie, bo jest coś takiego, co knoci działanie, jak oddalisz uprawnienia. Do tego, dla większej pewności, wykonałem hard reset, by zostały tylko systemowe i te z softem Orange. Nie wklepywałem innych. Pierwsze ruchy rozpocząłem od załadowania się strony aplikacji MO i przejście na NO. Włączyłem tryb chroniony dla pewności i jak już komunikat poszedł pa, pa, to od tej pory jest ok. Znaczy nie tak do końca, bo kilka hard resetów wykonałem, ale z innego powodu. Obecnie, nawet po wymuszeniu wyłączenia przeglądarki systemowej i poddanie kontroli przeglądania przez Link Guard Nortona oraz wszystkie inne funkcje programu antywirusowego Nortona, działa wszystko ok.(takie ma wymagania Norton, jak chcesz mieć pełną kontrolę). Wszystko robiłem dokładnie, krok po kroku po hard resecie i jak zobaczyłeś na moich screenach poglądowych, nic nie zmieniałem i nie ustawiałem samodzielnie. Uważam ponadto, że pewne kwestie zmian czy modyfikacji wedle innych użytkowników, mogą się nie do końca pokrywać z tym, co mają bebechy Twojego telefonu. Poszukałbym też wsparcia u producenta. Ja akurat zarejestrowany jestem w Samsungu i nie narzekam.