- « Poprzedni
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z siecią czy kartami SIM?
@agnes2, więcej szczegółów? Samo tak z siebie? Restartowałaś telefon? Abonament czy na kartę? Może trzeba doładować telefon? Może włączyłaś tryb samolotowy? Nie wróżymy z fusów 😉
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z siecią czy kartami SIM?
agnes2 napisał(-a):nie moge wykonac polaczenia wyslac smsow transmisji danych tez nie ma co robic?
Coś bliżej, jaka oferta ? SIM sprawdzana w innym telefonie ?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z siecią czy kartami SIM?
tak restartowalam telefon i nic, telefon mam na karte a na profilu po zalogowaniu na strone orange wyswietla mi sie wiadomosc: Mój Orange nie jest dostępny dla Twojego planu taryfowego. Konto doladowywalam w sobote. Tryb samolotowy mam wylaczony....Ktos do mnie moze zadzwonic.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z siecią czy kartami SIM?
agnes2 napisał(-a):tak restartowalam telefon i nic, telefon mam na karte a na profilu po zalogowaniu na strone orange wyswietla mi sie wiadomosc: Mój Orange nie jest dostępny dla Twojego planu taryfowego. Konto doladowywalam w sobote. Tryb samolotowy mam wylaczony....Ktos do mnie moze zadzwonic.
Jaką odp. otrzymujesz wysyłając kod *124*# ?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z siecią czy kartami SIM?
Serwis chwilowo niedostępny. Prosimy spróbowac później.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z siecią czy kartami SIM?
agnes2 napisał(-a):Serwis chwilowo niedostępny. Prosimy spróbowac później.
Coś się pewnie zawiesiło. Najszybciej rozwiążesz problem kontaktując się BOK, np. przez czat, oni mają pełny dostęp do Twojego numeru.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z siecią czy kartami SIM?
Miałam ten sam problem, ale udało mi się zrobić prostą rzecz. Wybierz - Połączenia następnie Ustawienia, wejdź w ostatnią linijkę tzn. 1jest ust,poł.
2dźwięki, 3poczta głosowa, 4 USTAWIENIE Połączeń,
a w tym: KONTA
: Używasz pół, internet.
I właśnie gdzie Konta WYRZUĆ wszystkie. Wyrzuciłam
I wszystko działa idealnie. Nie wyświetla się komunikat, że połączenie nie zostało wysłane. Sposoby, które opisaliście wszystkie stosowałam, myślałam, że już nic nie da się zrobić a tu takie proste działanie. Powodzenia i Pozdrawiam 👍
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z siecią czy kartami SIM?
Też mam taki sam problem od wczoraj, telefon normalnie dzowonił itp, aż chciałem zadzonić i nagle brak karty sim ale sim włożona, przywróciłem ustawienie fabryczne pokazał się zasięg na chwilę i znowu brak karty sim telefon z5 compact w drugim telefonie z3 compact tak samo pokazuje jak w z5 mam jeszcze samsung galaxy s2 i tam odziwo odczytuje sim, ale zasięg 1 kreska lub wogóle... Nie wiem co jest grane dziisaj pojade po duplikat karty, jak to nie pomoże to nie wiem
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z siecią czy kartami SIM?
Jeśli jest problem z kartą sim, przekładanie do innego telefonu nic nie daje, to inna sim karta Orange i sprawdzić, bywa że sim karta usterkę złapie, niby działa a problem jest z siecią.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z siecią czy kartami SIM?
karta sim wymieniona telefon śmiga 😉
- « Poprzedni
- Następny »