Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Problem z siecią czy kartami SIM?

ROZWIĄZANE
Highlighted

Poziom 34, Ekspert
  • 2826
  • 4383
  • 117

Problem z siecią czy kartami SIM?

@agnes2, więcej szczegółów? Samo tak z siebie? Restartowałaś telefon? Abonament czy na kartę? Może trzeba doładować telefon?  Może włączyłaś tryb samolotowy? Nie wróżymy z fusów :catwink:

Highlighted

Poziom 31, Ekspert
  • 1923
  • 2171
  • 118

Problem z siecią czy kartami SIM?


agnes2 napisał(-a):

nie moge wykonac polaczenia wyslac smsow transmisji danych tez nie ma co robic?


Coś bliżej, jaka oferta ? SIM sprawdzana w innym telefonie ?

Highlighted

Poziom 5, Obserwator
  • 3
  • 0
  • 0

Problem z siecią czy kartami SIM?

tak restartowalam telefon i nic, telefon mam na karte a na profilu po zalogowaniu na strone orange wyswietla mi sie wiadomosc: Mój Orange nie jest dostępny dla Twojego planu taryfowego. Konto doladowywalam w sobote. Tryb samolotowy mam wylaczony....Ktos do mnie moze zadzwonic.

Highlighted

Poziom 31, Ekspert
  • 1923
  • 2171
  • 118

Problem z siecią czy kartami SIM?


agnes2 napisał(-a):

tak restartowalam telefon i nic, telefon mam na karte a na profilu po zalogowaniu na strone orange wyswietla mi sie wiadomosc: Mój Orange nie jest dostępny dla Twojego planu taryfowego. Konto doladowywalam w sobote. Tryb samolotowy mam wylaczony....Ktos do mnie moze zadzwonic.


Jaką odp. otrzymujesz wysyłając kod *124*# ?

Highlighted

Poziom 5, Obserwator
  • 3
  • 0
  • 0

Problem z siecią czy kartami SIM?

Serwis chwilowo niedostępny. Prosimy spróbowac później.

Highlighted

Poziom 31, Ekspert
  • 1923
  • 2171
  • 118

Problem z siecią czy kartami SIM?


agnes2 napisał(-a):

Serwis chwilowo niedostępny. Prosimy spróbowac później.


Coś się pewnie zawiesiło. Najszybciej rozwiążesz problem kontaktując się BOK, np. przez czat, oni mają pełny dostęp do Twojego numeru. 

Highlighted

Poziom 7, Poszukiwacz
  • 1
  • 2
  • 0

Problem z siecią czy kartami SIM?

Miałam ten sam problem, ale udało mi się zrobić prostą rzecz. Wybierz - Połączenia następnie Ustawienia, wejdź w ostatnią linijkę tzn. 1jest ust,poł.

2dźwięki, 3poczta głosowa, 4 USTAWIENIE Połączeń, 

a w tym: KONTA

              : Używasz pół, internet. 

I właśnie gdzie Konta WYRZUĆ wszystkie. Wyrzuciłam

I wszystko działa idealnie. Nie wyświetla się komunikat, że połączenie nie zostało wysłane. Sposoby, które opisaliście wszystkie stosowałam, myślałam, że już nic nie da się zrobić a tu takie proste działanie. Powodzenia i Pozdrawiam 👍 

Highlighted

Poziom 7, Poszukiwacz
  • 2
  • 4
  • 0

Problem z siecią czy kartami SIM?

Też mam taki sam problem od wczoraj, telefon normalnie dzowonił itp, aż chciałem zadzonić i nagle brak karty sim ale sim włożona, przywróciłem ustawienie fabryczne pokazał się zasięg na chwilę i znowu brak karty sim telefon z5 compact w drugim telefonie z3 compact tak samo pokazuje jak w z5 mam jeszcze samsung galaxy s2 i tam odziwo odczytuje sim, ale zasięg 1 kreska lub wogóle... Nie wiem co jest grane dziisaj pojade po duplikat karty, jak to nie pomoże to nie wiem 

Highlighted
Konto usunięte

Nie dotyczy

Problem z siecią czy kartami SIM?

Jeśli jest problem z kartą sim, przekładanie do innego telefonu nic nie daje, to inna sim karta Orange i sprawdzić, bywa że sim karta usterkę złapie, niby działa a problem jest z siecią.


Poziom 7, Poszukiwacz
  • 2
  • 4
  • 0

Problem z siecią czy kartami SIM?

karta sim wymieniona telefon śmiga :catwink: