- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z internetem mobilnym we Wrocławiu na ulicy Traugutta
Witajcie
Gdzie można zgłosić problemy z internetem we Wrocławiu ?
Ulica Traugutta (okolice numeru 124), w godzinach nocnych działa to w miarę dobrze, ale od 9 do 20 transfery liczone są w kbps, a są miejsca gdzie sieć po prostu nie istnieje. Mieszkam tu już prawie 10 lat, jednak wcześniej miałem słabsze telefony i nawet rozmowa w mieszkaniu była problemem, więc myślałem, że to wina sprzętu. Obecnie mam S23U i wreszcie można normalnie rozmawiać, ale jakość internetu to dramat. Sprawdziłem to na urządzeniach innych osób i jest tak samo albo nawet gorzej. Rozmawiając z botem Orange dostałem odpowiedź, że problem jest znany i może kiedyś zostanie uwzględniony przy rozbudowie sieci. To aż dziwne, że w tak dużym mieście występują takie problemy (ulica stosunkowo blisko centrum i jakość sieci jest przecietną mimo doskonałego zasięgu), gdy np. w dużo mniejszym Sosnowcu czy Katowicach wszystko działa płynnie. Sprawdzałem u innych operatorów i działało to znacznie lepiej.
________________
* Doprecyzowałem temat wątku – moderator Michał
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z internetem mobilnym we Wrocławiu na ulicy Traugutta
Możesz zgłosić przez kontakt z infolinią lub czat w aplikacji Mój Orange. Jednak jeśli dostajesz informację że problem jest znany to pozostaje czekać. Modernizacja sieci we Wrocławiu będzie zrobiona do końca tego roku wg mapy Orange.
Mówisz o sytuacji wewnątrz budynku czy na zewnątrz?
Masz wolne transfery przy dobrym zasięgu?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z internetem mobilnym we Wrocławiu na ulicy Traugutta
@rozer trzeba zgłaszać, bo bez tego operator nie wie o problemach.
Okna mieszkania wychodzą na zachód, czy wschód? Od zachodu masz nadajniki, a od wschodu nic...
Może warto zweryfikować jak działa VoLTE?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z internetem mobilnym we Wrocławiu na ulicy Traugutta
Cześć @rozer
Problemy z internetem mobilnym Orange możesz zgłosić na infolinii 510 100 100 lub *100 (dla klientów indywidualnych), albo *600 (dla klientów biznesowych). Infolinia jest dostępna 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Możesz ten problem również zgłosić w aplikacji Mój Orange. W aplikacji Mój Orange aby zgłosić problem z internetem wybierz "Więcej" -> "Diagnostyka" -> "Diagnozuj usługę".
W tym linku masz artykuł Jak zgłosić problemy techniczne z usługami Orange https://www.orange.pl/omnibook/zglaszanie-problemow-technicznych-w-moj-orange#
Przypuszczam słabego internetu mobilnego są prace modernizacyjne w sieci mobilnej od 2024 roku. Mają one na celu:
- Poprawę funkcjonowania sieci - Wymieniamy anteny na naszych stacjach na nowsze. Dodajemy też nowe częstotliwości tam, gdzie jeszcze ich nie ma.
- Wyłączenie technologii 3G i aktywację LTE 900 MHz,
- Przygotowanie i włączenie w sieci do technologii 5G
W czasie prowadzenia prac modernizacyjnych mogą występować następujące problemy:
- Nie masz zasięgu lub jest on słaby,
- Połączenia są słabej jakości,
- Internet nie działa szybko,
- Są problemy z nawiązywaniem połączeń,
- Połączenia są zrywane.
Po zakończeniu prac będziesz miał:
- Stabilniejszy zasięg LTE
- Poprawę jakości połączeń w LTE
- Poprawę jakości transmisji danych
- Zasięg 5G.
Więcej informacji o pracach modernizacyjnych w sieci mobilnej znajdziesz w tym linku https://www.orange.pl/omnibook/prace-modernizacyjne-sieci-mobilnej#
Tak jak wspomniał kolega w powyższym poście modernizacja sieci mobilnej będzie trwała do końca 2025 roku.
Pozdrawiam 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z internetem mobilnym we Wrocławiu na ulicy Traugutta
@tolek napisał(-a)
Możesz zgłosić przez kontakt z infolinią lub czat w aplikacji Mój Orange. Jednak jeśli dostajesz informację że problem jest znany to pozostaje czekać. Modernizacja sieci we Wrocławiu będzie zrobiona do końca tego roku wg mapy Orange.
Mówisz o sytuacji wewnątrz budynku czy na zewnątrz?
Masz wolne transfery przy dobrym zasięgu?
Dzięki za błyskawiczną odpowiedź. Miło wiedzieć, że operator planuje jakieś pracę modernizacyjne. Najgorzej jest wewnątrz budynku, bo w nocy działa to całkiem nieźle, tylko czasami coś sie musi buforować, ale w ciągu dnia jest fatalnie. Zasięg wewnątrz budynku to 3-4/5 kresek na obydwu kartach, na zewnątrz 5/5 kresek i są miejsca, że znika ikona 5G i występuje zupełny brak sieci.
________________
* Dodałem cytat wpisu do którego odnosi się autor – moderator Michał
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Internet mobilny we Wrocławiu
@agat13 napisał(-a)
@rozer trzeba zgłaszać, bo bez tego operator nie wie o problemach.
Okna mieszkania wychodzą na zachód, czy wschód? Od zachodu masz nadajniki, a od wschodu nic...
Może warto zweryfikować jak działa VoLTE?
Rozumiem, będę kontaktował się z operatorem. Okna mam na zachód, VoLTE działa poprawnie, mogę jednocześnie rozmawiać i korzystać z internetu na obydwu kartach.
________________
* Dodałem cytat wpisu do którego odnosi się autor – moderator Michał
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z internetem mobilnym we Wrocławiu na ulicy Traugutta
@Pablo5 napisał(-a)
Cześć @rozer
Problemy z internetem mobilnym Orange możesz zgłosić na infolinii 510 100 100 lub *100 (dla klientów indywidualnych), albo *600 (dla klientów biznesowych). Infolinia jest dostępna 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Możesz ten problem również zgłosić w aplikacji Mój Orange. W aplikacji Mój Orange aby zgłosić problem z internetem wybierz "Więcej" -> "Diagnostyka" -> "Diagnozuj usługę".
W tym linku masz artykuł Jak zgłosić problemy techniczne z usługami Orange https://www.orange.pl/omnibook/zglaszanie-problemow-technicznych-w-moj-orange#
...🙂
Zgłoszenie wysłane do operatora. Konsultant zasugerował, że poprawy może nastąpić w przeciągu kilku dni.
________________
* Dodałem cytat wpisu do którego odnosi się autor – moderator Michał
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś