Nie można wyświetlić tego widżeta.

Poznań: Problem z przyłączem - skrzynka "widmo". Nie mogą odnaleźć przez co termin przesunięty.

Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 4
  • 10
  • 0

Poznań: Problem z przyłączem - skrzynka "widmo". Nie mogą odnaleźć przez co termin przesunięty.

Od października próbuję założyć internet przy jednej z głównych ulic w Poznaniu. Już jestem zrezygnowana i zmęczona, dopiero co się tu przeprowadziłam... Najpierw Play zbywało mnie od września, teraz Orange od 25 października nie potrafi mi podłączyć internetu. Technik był i nie mógł znaleźć skrzynki, powiedział, że wróci w listopadzie, dziś bez uprzedzenia w szczegółach zlecenia zobaczyłam informację o przeniesieniu daty instalacji na 5 grudnia... Studiuję i pracuję, ciężko to połączyć, gdy nie można skorzystać z opcji pracy zdalnej, którą pracodawca zapewnia. Najdziwniejsze, że w budynku, w któym aktualnie mieszkam, są trzy mieszkania, które już korzystają ze światłowodu Orange i są podłączone do tej samej, "nieistniejącej" skrzynki. 

Nie wiem co mam robić. Wszyscy umywają ręce i tylko przekładają datę instalacji.

*Doprecyzowałem nazwę tematu - moderator Wojciech.

7 ODPOW. 7

Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 19597
  • 56741
  • 770

Problem z przyłączem - skrzynka "widmo"

@nem_on jak sprawdzasz na mapach Orange, to twój adres widnieje w zasięgu światłowodu? Być może jest przewidziana jakaś pula adresów i w tej chwili w skrzynce nie ma więcej wolnych portów do podłączenia kolejnych lokalizacji.

• 4
  • 10
  • 0

Adres jest w zasięgu, pytałam w salonie konsultanta, aby też się co do tej informacji upewnić... Trzy lokale z mojej kamienicy są podłączone do skrzynki. Co ciekawe, skrzynka widmo znajduje się w innej kamienicy, po drugiej stronie ulicy. 

• 19597
  • 56741
  • 770