Nie można wyświetlić tego widżeta.

Pomoc technika w Warszawie ze Światłowodem Orange

Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 4
  • 8
  • 0

Dzień dobry Państwu.

Jestem początkującym forumowiczem na forum, z góry przepraszam za ewentualne braki stylistyki, bądź nie stylistyczne słowa. Jestem osobą niepełnosprawną mającą głęboki niedowidzenie. Nie korzystam z klawiatury komputera tylko z programu zamieniającego tekst na mowę i jak wiadomo technika jest czasem zawodna. Otóż jak w temacie, poszukuje technika Najlepiej Orange lub technika pracującego na infrastrukturze światłowodowej Orange.