- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Położony światłowód na ulicy, pomimo złożenia deklaracji pominięto mój dom
Na całej ulicy tylko dwa domy pominięte. Bardzo dziwna sytuacja 🤔 Nic tylko dzwonić do Nexery.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Położony światłowód na ulicy, pomimo złożenia deklaracji pominięto mój dom
Napisałam maila do Nexery (jeszcze nie udało mi się do nich dodzwonić). Najprawdopodobniej problem leży właśnie w przesuniętej numeracji domów np. dom z numerem 10 po najechaniu na ikonkę ma przypisany numer 11 i tak do końca ulicy. Zobaczymy co powie na to Nexera i czy uda się w miarę sprawnie to poprawić.
Problem nie leżał chyba w braku deklaracji, bo z tego co widzę na mapach sama w sobie możliwość podłączenia jest, więc wnioskuję, że mój dom był przewidziany w projekcie 😄
Dziękuję wszystkim Wam za ogromną pomoc! Dam znać co na mojego maila odpowie Nexera.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Położony światłowód na ulicy, pomimo złożenia deklaracji pominięto mój dom
@OccidendiMęcz, bo jest o co, jeśli to faktycznie pomyłka wynikająca z niezgodności numeracji czy mapy
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Położony światłowód na ulicy, pomimo złożenia deklaracji pominięto mój dom
Mam rozwiązanie!
Problem leżał po stronie błędnie oznaczonych danych adresowych (od pewnego momentu adresy domów zostały przesunięte- budynek 8 miał nr 9, budynek 10 miał numer 11 itd., a mojego numeru w związku z przesunięciem w ogóle nie było, co właśnie rodziło niemożność zawarcia umowy). Problemem nie był, więc brak mojej deklaracji, ani brak technicznych możliwości podłączenia przewodu.
Dzisiaj ostatecznie dane zostały zaktualizowane u operatorów współpracujących z Nexerą, jak i na samych mapach Nexery. Sam kontakt z Nexerą przebiegł bardzo sprawnie (pierwszy kontakt 18 maja, 19 maja odpowiedź, aktualizacja w systemie 21 maja, ostateczne zaktualizowanie wszystkich danych łącznie z mapą, dziś 25 maja).
Podpowiem, że Nexera, po zakończonej inwestycji, rozwiesiła na niektórych słupach tabliczki informacyjne z nazwą firmy, telefonem i adresem mailowym (szkoda, że nie widziałam ich wcześniej, wtedy @agat13 nie musiałby grzebać w danych i zawracać sobie tym głowy, za co bardzo dziękuję!). Dodam tylko, że raczej nie opłaca się dzwonić na podany numer telefonu (ode mnie nikt nie odebrał), a adres mailowy różnił się od tego podanego na stronie (w efekcie wiadomość wysłałam na dwa adresy i odpowiedź dostałam z tego podanego na stronie: zapytaj@nexera.pl). Mimo wszystko ogromną pomocą była sama nazwa firmy wykonawcy, dzięki niej można było odnaleźć ich stronę internetową, wejść na umieszczoną tam mapę zasięgu i sprawdzić zamieszczone tam dane.
Dużą pomoc udzieliła mi również Pani z salonu stacjonarnego (tego samego dnia, w którym @agat13 napisał info o Nexerze, nie widząc jego wiadomości, jeszcze raz spróbowałam swoich szans, w innym niż początkowo przeze mnie odwiedzonym salonie). Tam właśnie Pani poinformowała mnie o przesunięciu adresów. Jeśli więc macie w Waszej okolicy więcej niż jeden salon, to warto również zasięgnąć drugiej opinii (początkowo w innym salonie poinformowano mnie, że Salon za bardzo z moją sprawą nie może nic zrobić i muszę zgłosić ją na Infolinii).
W kwestii kontaktów z Infolinią (rozmowy telefoniczne, jak i zgłoszenia) powiem tylko tyle, że nikt nie udzielił mi żadnych wartościowych informacji. Oczywiście trzeba pamiętać o tym, że sprawa ta była daleka od standardowej, więc nie spodziewałam się, że dostanę odpowiedź z jej rozwiązaniem od razu podczas rozmowy, ale wskazówka dot. nazwy wykonawcy, z którym warto się kontaktować, albo informacja o pomyłce adresowej (domyślam się, że skoro Salon ma podstęp do map to i ma takowy Infolinia, a już tym bardziej konsultanci rozwiązujący zgłoszenia) byłaby wielką pomocą.
Ogromne podziękowania należą się oczywiście wszystkim osobom, które udzieliły się w tym wątku i z całych sił starały się mi pomóc! Bardzo Wam dziękuję, jesteście najlepsi!
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Położony światłowód na ulicy, pomimo złożenia deklaracji pominięto mój dom
@Occidendi Cieszę się i pozdrawiam 👍
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Położony światłowód na ulicy, pomimo złożenia deklaracji pominięto mój dom
@OccidendiCieszę się, że się udało...
Jak widzisz czasem "koniec języka za przewodnika.." i warto pytać i drążyć, szukać, niuchać...
Nie zawsze się uda, ale masz chociaż przeświadczenie, że próbowałaś...Tobie wyszło idealnie 🙂
Informuj o dalszym ciągu (instalacja i działanie-pierwsze wrażenia)
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Położony światłowód na ulicy, pomimo złożenia deklaracji pominięto mój dom
@Occidendi cieszymy się bardzo z pozytywnych wiadomości od Ciebie, teraz pozostaje Ci tylko czekać aż światełko zawita w Twoim domu. Oczywiście jak mówi wyżej @agat13 informuj o postępach, instalacji i w końcu o spostrzeżeniach i wrażeniach z użytkowania łącza. Pozdrawiam 🙂
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »