- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Orange Światłowód - mOkazje - niedostępny pakiet TV
Dzień dobry,
w mBanku jest promocja (mOkazja) na zakup światłowodu, wystarczy złożyć zamówienie przez ich dedykowany link: http://oferty.orange.pl/promocje/internet_przyspiesza
Po wpisaniu swoich danych, otrzymuje twierdzący komunikat że jestem w zasięgu Światłowodu:
"Jesteś w zasięgu niezawodnego i stabilnego internetu - Orange Światłowodu o prędkości 100, 300 lub 600 Mb/s..."
Następnie przchodzę do wybrania pakietu TV - tu interesuje mnie najbardziej podstawowy pakiet 94 kanały
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Orange Światłowód - mOkazje - niedostępny pakiet TV
Nazywa się Optymalny i ma tyle.
Przy zamówieniu samego Funpacka nie musisz wybierać pakietów, bo Optymalny jest już w samym Funpacku.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Orange Światłowód - mOkazje - niedostępny pakiet TV
sęk w tym, że w fomularzu oferty który muszę wypełnić/skonfigurować:
https://www.orange.pl/zamawiam-funpacka-outdoor,oferta?currentToken=5ac111ac6d1d48d2a59d
jest tsekcja z wyborem TV i "Pakiet Optymalny" który jest zaznaczony jako domyślny nie chce przepuścić mnie dalej - wyskakuje błąd wspomniany w pierwszym poście.
Cały formularz pozwala mi przejść dalej tylko jeśli wybiore inny pakiet TV niż ten Optymalny
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Orange Światłowód - mOkazje - niedostępny pakiet TV
bo ja nie widzę Twoich ustawień w formularzu, a u mnie jest ok
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Orange Światłowód - mOkazje - niedostępny pakiet TV
Jasne, w zał.
Pierwszy plik - wybieram oferte
Drugi plik - przy próbue przejścia dalej dostaje błąd oznaczony strzałką