- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Operator znów rozpoczął gierki z ograniczaniem dostępu do LTE.
Od dziś u mnie w 80% otwarć nowych stron wyskakuje komunikat o przekroczeniu limitu 10GB.
Komunikat zupełnie mnie nie dotyczy gdyż umowę mam na 50GB i dalej BEZ LIMITU DANYCH.
Rozumiem, że nowy rok szkolny się zaczął i znów OPERATOR kombinuje
Problem oczywiście zgłosiłem lecz z dotychczasowego doświadczenia wynika, że przez FORUM skuteczność jest większa.
Polecam się swojemu imiennikowi po stronie Admina forum - ostatnio zadziałało
Czy ktoś już poradził sobie z tym problemem?
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nie użyłem zewnętrznego programu - to nic by nie dało.
Wykorzystałem ustawienia Mój Orange Blokady
i dalej
ZADZIAŁAŁO
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Operator blokuje dostęp do nowych stron wyskakującą informacją o limitach przy umowie BEZ LIMITU
@artoo25, jesteś pewien że te "bez limitu" jest bez lejka? U mnie jest też "no limit" ale z lejkiem...Jeżeli zgłosiłeś to do BOK, sprawa powinna się wyjaśnić...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Operator blokuje dostęp do nowych stron wyskakującą informacją o limitach przy umowie BEZ LIMITU
Poczekam i zobaczę. Wygląda to na jakąś zbiorczą akcję. Dlatego pytanie na forum - być może ktoś już z tym miał problem i sobie poradził.
Umowa jest bez limitu danych w zasięgu LTE lub 3G. Po przekroczeniu limitu umownego prędkość może spaść do 10 Mb, co dla mnie w zupełności wystarcza - nie gram ani nie oglądam filmów HD.
Wygląda jak ostatnim razem ktoś coś kliknął i przez miesiąc wymieniałem się zgłoszeniami i pismami z Orange. Wtedy to był limit prędkości w granicach 16 kb - porażka.
Było minęło już prawie rok temu.
Dziś widzę nowe próby - czyżby sieć była w tak kiepskim stanie i operator musi stosować sztuczki?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Operator blokuje dostęp do nowych stron wyskakującą informacją o limitach przy umowie BEZ LIMITU
Jak wyłapiesz kolejny komunikat, zrób proszę zrzut komunikatu i opublikuj tutaj...może ktoś z Zespołu MO odniesie się do tego...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Operator blokuje dostęp do nowych stron wyskakującą informacją o limitach przy umowie BEZ LIMITU
mabud73 napisał(-a):Jak wyłapiesz kolejny komunikat, zrób proszę zrzut komunikatu i opublikuj tutaj...może ktoś z Zespołu MO odniesie się do tego...
Zrzut w załączeniu.
W ustawieniu blokad na koncie użytkownika pojawiła się nowa blokada oczywiście wyłączona BLOKADA POWIADOMIEŃ W PRZEGLĄDARCE WWW. Już ją włączyłem lecz kiedy faktycznie zadziała to się okaże.
A stan limitu (pakietów) na chwilę obecną:
Nic dodać nic ująć - wszystko na dłoni.
Nawet powiadomienie jak wyżej niejset zgodne z prawdą.
PS. Powiadomienia nie można wyłączyć klikając ROZUMIEM.
Wtedy przejście na stronę
NIE POSIADASZ UPRAWNIEŃ DO WYŚWIETLANIA TEJ STRONY
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Operator blokuje dostęp do nowych stron wyskakującą informacją o limitach przy umowie BEZ LIMITU
Stany pakietów na MO działają czasami z opóźnieniem, ale to teoria. Poczekajmy na odpowiedź z BOK. Jestem Ciekaw jak się do tego odniosą...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Operator blokuje dostęp do nowych stron wyskakującą informacją o limitach przy umowie BEZ LIMITU
1) nie ma ofert bez limitu, wszystko ma jakieś ograniczenia
2) screen który pokazujesz z mój Orange pokazuje, że albo korzystasz z dodatkowej karty sim (na której nie ma strefy domowej), albo jesteś poza strefą, albo masz źle ustawioną strefę
3) ilość 1,25GB jest mała, być może już została wykorzystana, dane na mój Orange nie odświeżają się w czasie rzeczywistym
4) sugerowałbym schować link z tokenem bo ktoś może u Ciebie zamieszać - forum jest publiczne
Aby wyjaśnić sprawę co do 2 jednoznacznie - skontaktuj się z BOK http://orange.pl/kontakt . Tam też możesz zgłosić problem z brakiem uprawnień do strony.
Niestety na Nasz Orange nikt nie ma wglądu w Twoje indywidualne konto klienta.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Operator blokuje dostęp do nowych stron wyskakującą informacją o limitach przy umowie BEZ LIMITU
Spójrz proszę jeszcze raz na zrzut ze stanem pakietów
Mam pakiet LTE FreeNet 64,91
To znaczy mam 50 GB, a po przekroczeniu ich prędkość spada do 10Gb
Umowa podaje bez limitu danych.
Podsumowując:
1. komunikat w trakcie dostępnego limitu 50GB nie powinien - nie ma prawa - się pojawić
2. komunikat pojawia się blokując dostęp do stron www
3. Komunikat pierwszy raz pojawił się w dniu dzisieijszym
4. zgłosiłem problem do operatora - mogę podać numer zgłoszenia jeśli możesz go po swojej stronie prześledzić
5. przejrzałem ustawienia - pojawiła się nowa blokada w usłudze blokowanie informacji za pośrednictwem przeglądarki www
6. załączyłem blokadę wymienioną w pkt. 5 - obecny stan W TRAKCIE ZMIAN - trochę długo prawie godzina.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Operator blokuje dostęp do nowych stron wyskakującą informacją o limitach przy umowie BEZ LIMITU
@artoo25, @Piotrekk85 jak i inni użytkownicy NO, nie ma wglądu do Waszych danych, czyli do zgłoszeń również...co do blokad, zlecenia trwają do 24h...Sam wczoraj przeglądałem usługi na swoim koncie i uruchamiałem kilka. Część jest już włączona, część w trakcie realizacji...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Operator blokuje dostęp do nowych stron wyskakującą informacją o limitach przy umowie BEZ LIMITU
Trochę nie fair wprowadzać nowe usługi blokad z automatycznymi komunikatami nie informując użytkownika o tym.
Wystarczył jeden e-mail
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »