Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Obsługa 5G


Poziom 14, Recenzent
  • 17
  • 71
  • 0

Obsługa 5G

@slav72, mam powiadomienie "Rafal zaakceptował rozwiązanie problemu". Nie mam pojęcia kto to zgłosił, ale na pewno nie ja. 


Zespół Nasz Orange
  • 984
  • 5384
  • 69

Obsługa 5G

Rozwiążę tę zagadkę - to moja wina 😊 Za dużo otwartych zakładek i przez pomyłkę oznaczyłem, nie w tym temacie co trzeba, już zdjąłem rozwiązanie - sorki 😉

 

 

________________

*Post poddany edycji - moderator Wojciech.


Poziom 24, Specjalista
  • 933
  • 5349
  • 22

Obsługa 5G

@Nicr4m nogę zgadywać, że działa to trochę na zasadzie pakietu GB od zmiany umowy. Ogólnie warunki wchodzą w życie po podpisaniu, ale żeby był pełen pakiet na nowych zasadach musi zacząć się nowy okres. Ale i tak dla mnie dziwnie. Chodź skoro konsultant tak powiedział to będzie gdzie na to podstawę znalazł. Z ciekawości kiedy masz nowy okres rozliczeniowy?


Poziom 36, Guru *
  • 4768
  • 15421
  • 193

Obsługa 5G

@kimiriko101  ja z kolei nie za bardzo rozumiem tłumaczeń konsultantów (nie wiem może jestem za głupi 😁) ale według mnie skoro zawieram umowę od dnia to wszelkie usługi zawarte w umowie powinny działać od dnia, bez względu na to do kiedy jest okres rozliczeniowy, jakie są pakiety, itd.

@Nicr4m widziałem że rozwiązanie oznaczył @Rafał (już się poprawił 😉) dlatego nie zwracałem się w poście po nicku.


Poziom 14, Recenzent
  • 17
  • 71
  • 0

Obsługa 5G

To był aneks do trwającej już umowy, internet już działa z podwyższoną prędkością, ale na korzystanie z 5G muszę czekać jeszcze 2 tygodnie. Rozumiem gdyby na wszystko trzeba było czekać do nowego okresu rozliczeniowego, ale pół umowy spełnione od razu, a pół umowy dopiero za 2 tygodnie? Nie mam pojęcia na kogo się powoływać, bo każdy mówi co innego (Orange)... 


Poziom 24, Specjalista
  • 933
  • 5349
  • 22

Obsługa 5G

Jak się Tobie z tym tematem poczekała do tego 19.01 . Chyba, że to dla Ciebie jakaś istotną sprawą w stylu taka zmiana taryfy bez 5G jest dla Ciebie nie do zaakceptowania. Wtedy złożyć reklamację (nie zgłoszenie techniczne). Dostaniesz wtedy oficjalna odpowiedź na piśmie. 


Poziom 14, Recenzent
  • 17
  • 71
  • 0

Obsługa 5G

@kimiriko101, nie jest to coś bez czego nie mogę żyć, ale chce wiedzieć jasno co się dzieje. W tym momencie mam 4 różne informacje od 4 różnych konsultantów. Chyba coś jest nie tak z komunikacją, jak już wciskać kit klientowi to jeden i ten sam 😄