- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Witam, niedawno otrzymałem wiadomość o możliwości przyłączenia się do światłowodu, byłem zachwycony. W umówionym terminie zjawiło się dwóch techników, jak potem się okazało, przyłącze, które miało prowadzić do mojego mieszkania znajduje się 200m dalej od mojego domu. Po obgadaniu sytuacji z technikami, mieli oddzwonić do mnie dwie godziny później, minął dzień i dalej nikt się nie odzywa. Zatem moje pytanie jest takie - co robić?
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@Anonim skontaktuj się jutro z infolinią Orange poprzez czat lub telefonicznie przedstaw konsultantowi sprawę i dopytaj co dalej.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@Anonim skontaktuj się jutro z infolinią Orange poprzez czat lub telefonicznie przedstaw konsultantowi sprawę i dopytaj co dalej.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Niewłaściwy adres przyłącza
@slav72 Mam zamiar przejść się do najbliższego salonu porankiem, pytanie jak wielkim problemem (oraz może kosztem) jest przeniesienie przyłącza. Na mapce od CPPC widnieje to samo - przyłącze oznaczone numerem mojego domu znajduje się na terenie, w którym nie ma budynku mieszkalnego
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Niewłaściwy adres przyłącza
@Anonim jeżeli w pobliżu masz salon to jeszcze lepiej oni powinni skontaktować się z działem technicznym i wszystko wyjaśnić (nie jestem tylko pewien czy dział techniczny pracuje w soboty). Daj znać jutro na forum o efektach, sam jestem ciekaw bo takiej sytuacji na forum chyba jeszcze nie było.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Niewłaściwy adres przyłącza
@Anonim prawdopodobnie chodzi nie o przyłączę dla Twojego domu, a punkt dystrybucyjny tzw OPP. To miejsce w którym zaczyna się Twoja instalacja do domu. Wyjaśnij to, bo to ważne. Szkoda, że nie zapytales techników, bo ta odległość dyskryminuje wykonanie instalacji w ramach kosztów na nią przeznaczonych i może być problem
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Niewłaściwy adres przyłącza
@slav72napisał(-a)@Anonim skontaktuj się jutro z infolinią Orange poprzez czat lub telefonicznie przedstaw konsultantowi sprawę i dopytaj co dalej.
Posta pisałeś po północy, więc pewnie chodziło o dziś, bo jutro nawet 🐞 zamknięta 🤔😄
@Anonim próbuj dziś się dowiedzieć, co z podłączeniem światłowodu i daj znać na NO, jak sytuacja wygląda.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Niewłaściwy adres przyłącza
@ketrasaArtur tak, tak chodziło o sobotę, nawet w ostatnim poście dopisałem w nawiasie 😁
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Niewłaściwy adres przyłącza
Witam, po krótkiej rozmowie z doradcą na infolinii już wszystko wiem. Technicy, którzy zjawili się u mnie wcześniej przekazali sprawę i planowany termin wizyty w sprawie zmiany położenia punktu odbędzie się za miesiąc.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Niewłaściwy adres przyłącza
@Anonim no to teraz tylko pozostaje czekać na pozytywne zakończenie sprawy, miesiąc szybko minie, powodzenia. Nie zapomnij dać znać o efektach.