- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Poczatkowo sprzedzilismy kilka tygodni na diagnozie / wymianie lokalnego funboxa - ale w koncy okazalo sie ze problem dotyczny sieci abonentow - kroki opisane tutaj:
https://nasz.orange.pl/t5/Modemy-i-routery/Funbox-6-konieczne-restarty-co-kilka-dni
Dzis byli technicy na miejscu i potwierdzili ze lokalnie oraz na slupku z ktorego rozchodzi sie swiatlowod wszystkie parametry sa w normie - a dalsza analiza ''po stronie serwera orange".
Jak dlugo cos takiego moze trwac?
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@TomaszGDN Sygnał w normie. Prawdopodobnie jest problem na węźle OLT. Wszyscy zainteresowani powinni zgłosić uszkodzenie na infolinii. Czas usunięcia zależeć będzie o stopnia skomplikowania i momentu podjęcia działań. Możliwe że monterzy eskalowali problem wyżej. Oni sami nie zajmują się awariami na OLT ani wymianą urządzeń.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Niestabilna praca światłowodu u wielu abonentów w Gdańsku
@TomaszGDN Tak, spotkałem się z problemem obciążonego węzła w rejonie Gdańska. Wtedy udało sie to wyprostować
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Niestabilna praca światłowodu u wielu abonentów w Gdańsku
@TomaszGDN Sprawdź poziom tłumienia sygnału kiedy usługa działa prawidłowo i kiedy występują problemy. Podaj wyniki tutaj. Znajdziesz to w ustawieniach funboxa. Nie pamiętam w której zakładce.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Niestabilna praca światłowodu u wielu abonentów w Gdańsku
9.1 VeIP PPTP UNI -- true
9.2 OMCI właściciel -- O5_Operation
9.3 Maksymalna wspierana przepustowość -- 2488.32Mbps
9.4 Moc Rx sygnału -- -18.961dBm
9.5 Moc Tx sygnału -- 2.915dBm
9.6 Temperatura -- 28°
9.7 Natężenie prądu -- 1.3mA
wyniki w trakcie awarii praktycznie takie same jak po restarcie. wczoraj również technicy potwierdzili ze pomiary w słupku rozdzielającym światłowód do innych abonentow (gdzie tez się zawiesza w tym samym czasie) są prawidłowe
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@TomaszGDN Sygnał w normie. Prawdopodobnie jest problem na węźle OLT. Wszyscy zainteresowani powinni zgłosić uszkodzenie na infolinii. Czas usunięcia zależeć będzie o stopnia skomplikowania i momentu podjęcia działań. Możliwe że monterzy eskalowali problem wyżej. Oni sami nie zajmują się awariami na OLT ani wymianą urządzeń.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Niestabilna praca światłowodu u wielu abonentów w Gdańsku
Wczoraj (18 lipca) okolo 11:52 ruch sieciowy u mnie i u sasiadow ponownie sie zawiesil. Po restartach wszystko wrocilo do pelnej predkosci.